Danke @Primeli :-) vertreib mir die Zeit ein bisschen mit putzen, hab das Gefühl, das tut mir gut ^^ hat deine Hebamme sich geäußert, wie lange es wohl noch geht bei dir?
Si het ds gfüeu das üses büebli scho no die wuche chunnt😘 es het o afe 1cm eröffnet😉U übrigens d‘hebamme si ja zahlt drfür, wed unsicher bisch darfsch uf jede fau frage😘
Oh wow :-) so schön! Du hast total recht mit der Bereitschaft. Aber ich hab jetzt gerade nicht das Gefühl, dass es gleich losgeht... wir halten uns auf dem laufenden
Ou soooo spannend! findes mega läss so z läse wies eu gaht😊 ich han au immer wieder en härte buuch aber glaubs es gaht scho no biz, han au morn nomal en Termin mit CTG dänn, bin gspannt wies usxet😊
Ich hatte heute mittag Kontakt mit meiner Hebamme. Nach dem Duschen wurde es stärker und über Mittag auch mit Pausen dazwischen Wehenartig. Sie meinte es sind wahrscheinlich Kontraktionen. Ich soll mich jetzt ausruhen und wehen zählen. Konnte auch kurz schlafen, jetzt ist es wieder etwas ruhiger. Aber sobald ich aufstehe merke ich es schon sehr krass ^^ mal abwarten, was sich hier noch tut @MissLoquita viel Spaß bei deinem Termin ;-)
Ich hatte heute noch eine Kontrolle. Das Baby hat das Köpfchen unten, 3kg schwer und soweit ist alles in Ordnung. Wir haben noch den Kaiserschnitttermin für nächste Woche. Nun bin ich aber gespannt, ob sich vorher schon etwas tut, da ich nun die Wehenhemmer absetzen soll🤔😳. Mein Bauch wird schon öfter hart und es zieht an den Seiten ziemlich.
Wie gehts euch? Wie schwer sind eure Kleinen eigentlich?
Schön geits öine bebeli guet😘👍🏻Bim letschte US het d‘ärztin gmeint das üses bebeli bir geburt um di 3kg wird si.
Üsi Huusgeburt Hebamme isch aktuell grad im notfall mit verdacht uf blinddarm😬 fauses eso isch u sie blinddarm het, würd d‘zwöit Hebamme iispringe, aber di kenne mir nid. I dänke i däm fau gänge mir äuä ambulant ids spital ga gebäre🤷🏻♀️Ha aber hüt o nume vorwehe gha, drum dänki es geit no grad nid los, aber me weiss nie, plötzlech geits de schnäu🤔
Guete Morge☀️
ou hoffentli ischs nöd de Blinddarm bi dine Hebamme… aber verstahni dass dänn nöd eifach e Ersatz wetsch wott nöd kännsch…
Aber suscht gahts eu allne guet? Ich gane hüt nomal is Fitness, mal luege ob chli Sport Wehe aregt 😉 De MuMu isch Fingerdurchlässig aber ich dänke es gaht scho no e Wuche 😉
Hallo ihr Lieben, am 27.4, um 4.28 ist unser Liam geboren. 3905 g schwer, 50cm lang und 35 cm Kopfumfang. Die Hebamme kam am Vorabend um 20 Uhr noch zum schauen vorbei. Der Muttermund war fast weg und etwa 1.5 cm offen. Nachdem sie weg war, ging alles recht schnell in ein Unterleibsziehen über. Um 12 hab ich angerufen, weil es schon alle 2 Minuten kam. Sie meinte es brauch alles noch mehr Zeit, ich würde schon merken wenn es soweit sei. Ich empfand die wehen da schon als sehr heftig ^^ 30 min später haben wir sie wieder angerufen, weil ich schon ein Pressgefühl hatte. Um 1.15 Uhr waren wir im Geburtshaus. Kaum angekommen musste ich auch schon lospressen. Die Fruchtblase blieb noch ca 1.5 Std intakt, das machte es unangenehmer. Nach dem platzen ging es gut weiter. Die Hebamme hat mich toll in die richtigen Positionen gebracht. Un 4.28 Uhr war er dann da... ein unbeschreibliche Moment!
Mi muettermund het sech wieder zrüg zoge u isch hüt nid ertastbar gsi. I gloube üse bueb chunnt de im mai😉 u o wehe mässig louft nüm viu😜🤷🏻♀️ gniesse mr de letschte täg i schwangerschaft no😍
Hallo ihr Lieben, so spannend, ich fieber mit euch. Es ist so ein einmaliges Erlebnis. Ich hab mir es im Wochenbett gemütlich gemacht und bin einfach nur glücklich. Es ist so krass, wie die Zeit vergeht. Heute ist schon Tag 5. Ich drück euch weiterhin ganz fest die Daumen für die Geburt!
Bi mir hei letscht nacht d‘Wehe aagfange. So au 10-15 min über ca.2h när hei sech d‘weheabständ wieder chli verlängeret. Mir si de um di 9.00 mau ga loufe u itz hani wieder so au 10min es weh.
Es isch ömu mau e aafang😉
Üse LEAN isch gester namittag gsund uf d‘wäut cho😍Mir hei di Huusgeburt sehr guet erläbt u vorauem eifach itze ds zäme si daheime gniesse mr sehr😘Ha 4.15 wehebeginn gha so au 10-15 min. um di 6i isch d’hebamme da gsi u het ungersuecht. Dr muettermund isch afe 1cm offe gsi. När hei sech d‘weheabständ chli vergrösseret u sie isch de nomau hei u mir si um di 9.00 ga loufe. De si d‘wehe wieder i 10min abständ cho aber no sehr erträglech. I ha am 11.30 mit dr hebamme tel u mir hei gseit tüege am 13.30 wieder tel.we sech bi mir nid meh tuet😉 chum abghänkt si d‘wehe intensiver u au 6min cho, so dasi churz vor de 12.00 ar hebamme ha bscheid gä, das sie ender söu cho.
13.30 isch während ere weh d‘fruchtblase platzt u d‘hebamme zum glück scho ufem wäg. Ha de bereits 5-6 cm eröffnet gha.
När ischs ziemli intensiv worde u dr lean isch de 14.23 nach 4presswehe cho🥰
hei primeli🤩🤩🤩 herzlechi Gratulation zu dim buebeli😍 wunderschöne Name... wunderschöni Geburt ❤️🙏 häbet sorg u gniessets di schöni kennelerzit.. u viu Gottes säge 🙏
Der kleine Mads Elías kam heute per Kaiserschnitt mit 3100g zur Welt. Es geht uns gut. Er hat sofort geatmet und geweint, dann durfte er den ganzen Tag bei mir liegen. Jetzt muss ich mich noch ein wenig von der OP erholen. 🥰
Üse LEAN isch gester namittag gsund uf d‘wäut cho😍Mir hei di Huusgeburt sehr guet erläbt u vorauem eifach itze ds zäme si daheime gniesse mr sehr😘Ha 4.15 wehebeginn gha so au 10-15 min. um di 6i isch d’hebamme da gsi u het ungersuecht. Dr muettermund isch afe 1cm offe gsi. När hei sech d‘weheabständ chli vergrösseret u sie isch de nomau hei u mir si um di 9.00 ga loufe. De si d‘wehe wieder i 10min abständ cho aber no sehr erträglech. I ha am 11.30 mit dr hebamme tel u mir hei gseit tüege am 13.30 wieder tel.we sech bi mir nid meh tuet😉 chum abghänkt si d‘wehe intensiver u au 6min cho, so dasi churz vor de 12.00 ar hebamme ha bscheid gä, das sie ender söu cho.
13.30 isch während ere weh d‘fruchtblase platzt u d‘hebamme zum glück scho ufem wäg. Ha de bereits 5-6 cm eröffnet gha.
Oh wow, ich gratuliere dir zu Deinem gesunden Baby. So schön, dass alles ganz reibungslos verlaufen ist. Gebieße die ersten Tage mit deiner neuen Familie 😀
Der kleine Mads Elías kam heute per Kaiserschnitt mit 3100g zur Welt. Es geht uns gut. Er hat sofort geatmet und geweint, dann durfte er den ganzen Tag bei mir liegen. Jetzt muss ich mich noch ein wenig von der OP erholen. 🥰
Und das nächste Mai-Baby ist da :-) ganz herzliche Glückwünsche zu eurem kleinen Mads. Erhol dich gut von deiner OP!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
44
141
44
141
1
44
141
4
1
@ Meiki wie xets bi dir us, hät sich was ta über nacht?
4
Wie gehts euch? Wie schwer sind eure Kleinen eigentlich?
1
Schön ist bei dir auch alles in Ordnung😍
141
Üsi Huusgeburt Hebamme isch aktuell grad im notfall mit verdacht uf blinddarm😬 fauses eso isch u sie blinddarm het, würd d‘zwöit Hebamme iispringe, aber di kenne mir nid. I dänke i däm fau gänge mir äuä ambulant ids spital ga gebäre🤷🏻♀️Ha aber hüt o nume vorwehe gha, drum dänki es geit no grad nid los, aber me weiss nie, plötzlech geits de schnäu🤔
1
ou hoffentli ischs nöd de Blinddarm bi dine Hebamme… aber verstahni dass dänn nöd eifach e Ersatz wetsch wott nöd kännsch…
Aber suscht gahts eu allne guet? Ich gane hüt nomal is Fitness, mal luege ob chli Sport Wehe aregt 😉 De MuMu isch Fingerdurchlässig aber ich dänke es gaht scho no e Wuche 😉
141
I ha e ruhigi u wehefreii nacht gha😉
1
4
44
4
141
44
1
141
4
1
1
1
141
1
44
4
1
1
141
Es isch ömu mau e aafang😉
4
1
141
4
860
Min sohn isch au en Mai baby und fühle mit 🥰❤️
1
151
4
141
1
1
141
44
Oh wow, ich gratuliere dir zu Deinem gesunden Baby. So schön, dass alles ganz reibungslos verlaufen ist. Gebieße die ersten Tage mit deiner neuen Familie 😀
44
Und das nächste Mai-Baby ist da :-) ganz herzliche Glückwünsche zu eurem kleinen Mads. Erhol dich gut von deiner OP!
4
4
243