Hallo er liebe
Mer wänd im Oktober id Ferie wüsse aber noni wo ane.
Ich ha im Forum nacheglueget ob es bestehendi themene het bi leider ned fündig worde.
Würd mich freue, wenn mir da e uflistig chönnte mache, wo mer mit chli chind schöni warmi strandferie ferie cha mache.
Mir sind letst jahr z’ägypte gsi s‘wetter isch um die zit super mit chind. 📍Hurghada, Sentido Mamlouk Resort
Händ ihr bestimmti Hotels wo er gseit hend da gang ich wieder ane? Villicht Hotels erwähne wär no gäbig.
In side sind mir z.b. scho bim aydinbey kings resort gsi. Personal super fründlich, ässe isch au super gsi. Sandstrand und es isch grad am strand gsi. Für d‘chind hets au rutschenr gha.
zägypte isches hammer für d‘chind gsi. Da isch zwüsche eusem hotel und em andere e riesi alag nur für chind gsi. Da het mer zämme dörfe benutze.
S‘ässe, da hemmer leider ned so gueti erfahrig gmacht.
Mir si ou gsi. Mit chlinärä Ching würdi eher Park empfählä. Dert cha mä sä chli la spilä. Bungalow si direkt am Wasser. Da muess mä mega guet ufpassä we si no nid chöi schwümmä.
Nei, überhoupt nid. Parkalag isch hinger dr Dünä. Mä muess über d'Strass (isch aber ke Outostrass, het viu Velo u Fuessgänger) när über Dünä und isch scho am Strand. Mit dä Ching 5 Minutä zum loufä. Wenn würsch ga? Mir si i dä Herbstferiä ou wider dert.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
6
Mer wänd im Oktober id Ferie wüsse aber noni wo ane.
Ich ha im Forum nacheglueget ob es bestehendi themene het bi leider ned fündig worde.
Würd mich freue, wenn mir da e uflistig chönnte mache, wo mer mit chli chind schöni warmi strandferie ferie cha mache.
Mir sind letst jahr z’ägypte gsi s‘wetter isch um die zit super mit chind. 📍Hurghada, Sentido Mamlouk Resort
333
335
669
6
In side sind mir z.b. scho bim aydinbey kings resort gsi. Personal super fründlich, ässe isch au super gsi. Sandstrand und es isch grad am strand gsi. Für d‘chind hets au rutschenr gha.
zägypte isches hammer für d‘chind gsi. Da isch zwüsche eusem hotel und em andere e riesi alag nur für chind gsi. Da het mer zämme dörfe benutze.
S‘ässe, da hemmer leider ned so gueti erfahrig gmacht.
76
223
148
21
Welli Unterkuft im Golfo del Sole würdisch empfähle mit Chind? Bungalow oder eher oba im Park?
333
21
333
21
790
333
Wo de Sardiniä?