Wem sis Baby hed ou Bluet kötzlet?

Hallo Zäme

Mer hend sit es paar Woche s Problem das euse jöngscht (7.5 mt) immer weder Bluet chötzlet.

D Ärzt gönd devo us, dass es vom starche Reflux chond. Aber secher send si sech ned. Vor allem wöu sin Reflux scho besser worde esch.

Hed das ergendöber ou gha ond cha mer e Tip gä was mer no chönted luege oder mache???

Mer send langsam ächt rotlos 🥴

Danke euch vöu mou ❤️❤️

Kommentare

• Hmm ig selber ha kei Erfahrig demit aber ha au scho öfters ghört dases das cha gä bi milcheiwissallergie. Chönnt das vilicht si? 🤔
    Hoffe sehr dir findet bald e Antwort ❤️
  • Ich nimm jetzt mal ah, sie händ bluettest und magespieglig gmacht?
  • AnDu88 schrieb: »
    Hmm ig selber ha kei Erfahrig demit aber ha au scho öfters ghört dases das cha gä bi milcheiwissallergie. Chönnt das vilicht si? 🤔
    Hoffe sehr dir findet bald e Antwort ❤️

Er hed e Milchallergie bechond aber e speziaunahrig.

Danke vöu mou.
  • Corina schrieb: »
    Ich nimm jetzt mal ah, sie händ bluettest und magespieglig gmacht?

Bluettescht ja, Magespieglig nei.
  • Händs mal de Buchruum mit Ultraschall untersuecht? Eusi Jüngsti het drü Täg nach de Geburt zimli Bluet gchötzlet, mitem US und em Bluettest händs denn usegfunde, dass sie ide Verdauiigsorgan keis Loch/Tumor oder so het. D Bluet isch schlussendli vo mir cho (hät ganz vill Fruchtwasser gschluckt am Schluss - mit Bluet).
    Familytree
  • Thea schrieb: »
    Händs mal de Buchruum mit Ultraschall untersuecht? Eusi Jüngsti het drü Täg nach de Geburt zimli Bluet gchötzlet, mitem US und em Bluettest händs denn usegfunde, dass sie ide Verdauiigsorgan keis Loch/Tumor oder so het. D Bluet isch schlussendli vo mir cho (hät ganz vill Fruchtwasser gschluckt am Schluss - mit Bluet).

Nei si hend kei US gmacht.

Si wend ou ned....

Si hend eifach s Bluet agluegt ond denn entschede dases wohl vom Reflux chond. Me wärdis haut nie wösse.... 😵

Jetzt hemer drü Woche Rueh gha ond jetzt gester ond Höt weder. 😰
  • Ich würd mer e 2t meinig hole
    ZireaelMamelo
  • Corina schrieb: »
    Ich würd mer e 2t meinig hole

Aber wo? Fende das so schwerig... Si esch jo scho d Spezialestin gse. Ha eifach Angscht öbis z verpasse.... Ond gloubes eifach ned rechtig, dass das jetzt eifach söu normau si ond echs söug ignoriere....
  • Im kispi oder wenn öppert kännsch wo en spezialist i dinere nöchi kännt.
    Verstah di, darum würis no mit anderene ärzt aluege, wänns dänn nüt schlimms isch um so besser, jedoch stimmt dänn s gfühl wahrschienli meh sls jetzt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum