Hoi zeme. Mis chind bald 3,5 möchst sit ich schwanger bin allea mit papi mache. Tröstet werde alles papi. Obwohl ich "viel meh" für ihn denke. Papi druckt ab u zue eifach handy id hand u schlaft witter. Fühle mich scho chli verarscht dassuch jetzt eifach so 2. Wahl bin. Kennt das öper
Kommentare
5
aber gsehs doch positiv so wirsch chli entlastet ☺️ und für de papa doch au schön, dass er ets mal nit nur di 2. wahl isch😉
240
860
Und wie lillyfee seit gits das wükli oft..
Ich kenne die gschicht au, sit geburt vom zweite sohn, isch de erste sohn jetzt soo gern mitem papi und ich göns ine zwei 🥰 will min maa soo lang uf de moment gwartet het.. er het sich au hilflos gfühlt will de sohn nix mit ihm het welle mache, jetzt sinds unzertrännlich...
Ich find das es suuuper timing, ich chan mich eso guet uf de neugeborene konzentriere und ha es guets gfühl willi weiss sie zwei sind zfriede mitenand..
Stell der vor Das wär so stressig wenn jetzt de grosse nebet dir wür voll brüelle will er nur dich wet, du aber de neugeborene muesch stille de brüellet au... Und din partner versuecht zhelfe aber din 3,5 jährige wet nöd...
Glaub mer gnüsses und göns dine zwei... Gnüss dini Schwangerschaft... Nutz es us mach chli öpis für dich.. 🥰 du machsch das sicher ganz guet und dis chind weisst du bisch sis mami und er liebt dich eso wie du bisch... Mach der kein kopf!
Es isch nur e phase.. blöde satz.. aber isch wükli soo.. chunt wieder 🥰 kopf hoch mami und e wunderschöni restschwangerschaft. 🤰❤️
240
169
240
425
Es brucht beides aber halt ned metenand. Da werd no paar mol ändere vermuetli
169
240