Hallo zusammen, ich melde mich nach einer Pause nun auch wieder, ich brauchte etwas Abstand. @Zireael: danke fürs Teilen deiner Geschichte. Es bricht mir immer das Herz solch lange, anstrengende und zermürbende Geschichten zu lesen. Ich freue mich aber sehr für dich, dass es doch noch geklappt hat und wünsche dir schon mal ganz viel Erfolg beim nächsten Mal
Ich glaube auch, dass es den Weg so wert ist, wenn es dann endlich klappt, auch wenn es wirklich anstrengend und zermürbend ist. Deine Geschichte gibt auch wieder Hoffnung, danke!
Heute hatte ich eine Hysteroskopie (Gebärmutterspiegelung). Das wurde gemacht, obwohl keine Anzeichen für Probleme vorhanden sind, aber einfach zum sichergehen, ob da alles i.O. ist in meinem Uterus. Und zack, wurden auch leichte Verwachsungen gefunden und gleich entfernt und auch noch der leicht verengte linke Eileiter erweitert. Es war zwar krass mit Sedation und so, aber ich bin froh es gemacht zu haben und hoffe so sehr, dass es vielleicht im nächsten Zyklus klappt. Jetzt fiebere ich meiner Mens entgegen, damit wir wieder loslegen können.
Seid lieb gedrückt ihr alle, ich schicke euch viel Kraft und Hoffnung
@Dinky es tut mir so leid, dass du wahrscheinlich gerade eine frühe Fehlgeburt erlebst. Ich weiss wie es sich anfühlt, wie es einem das Herz zerreisst und man gar nicht weiss wie man mit der Trauer und Enttäuschung umgehen soll. Ich schicke dir von Herzen viel Kraft dadurch zu kommen.
@Mimi89 nume so aus tipp, i würd scho itz zum endokrinolog, das isch dr facharzt für das u kennt sech am beschte us. i ha ä überfunktion gha u bi grad sofort zum endokrinolog witergleitet worde, dä het mi guet chönne ischteue. aues guete 🍀
@Gröipschi danke dir,aber ich find mini FA machts super und ich vetrau ihre,dass mir jetzt no 4 wuche abwarte. Wie lang isch es bi dir denn gange bis d schilddrüese richtig ihgstellt gse sinn?
@Mimi89 hoi mimi, ich han 2fg gha ide 8ssw bis mini schilddrüesewert kontrolliert hend. denn hendsmer medis geh willi e liechti schilddrüese unterfunktion anschienend han und es het sofort wieder igschlage und bin ez ide 20ssw. ich han au alles über d FA gmacht. jezt während de ss hemer dosis immer wieder müsse apasse, hani au alles bide FA gmacht.
druckder dume dass bi dir denn au bald klappt🤞🏻
@Mimi89 ok mini wärte si drum o jensits vo guet u bös gsi u dr husarzt het mi drum grad witergleitet. i bi när ängmaschig kontrolliert worde; es isch scho lenger här, aber ha gmeint, so nach öpe 6-8 wuche bini guet igschteut gsi.
bir 2. schwangerschaft hani när ä liechti ungerfunktion gha u de ischs o nume über d froueärztin gloffe (bi nüm bim Endokrinolog in behandlig gsi)
Das tuet mer Leid @Himmugüägäli🐞
Ich bin jetzt irgendwo in de Lutealphse, Zyklustag 17, aber de Monet chas fast nid klappt ha, wel ich kurz vor em Eisprung e Hysteroskopie gha han und drum denn kei Sex ha dörfe a de entscheidende Täg… also warte ich ungeduldig uf mini Mens und hoffe uf de nächsti Zyklus
@_dominique_ Ou nei das tönt aber ni guet. Isch aber alles guet gange? Ig würd meine de hoffi dasses vlt doch bi dir klappt het dä monat u susht hoffe mr ufe Februar🥰❤️
@Himmugüägäli🐞 ja es isch alles guet gange. Sie händ liechti verwachsige gfunde und entfernt, somit han ich jetzt meh hoffnig ufe Februar Zyklus
Ich wünsche dir ganz fest, dasses bi euch gli klappt ❤️
Hallo zusammen
Ich bin heute ES+10 und habe den Fehler gemacht zu testen. War mir sooo sicher, dass es diesen Monat eingeschlagen hat. Seit 2 Tagen habe ich leicht spannende/schmerzende Brüste, was ich bisher nur in meiner Schwangerschaft letzten September hatte. Ebenfalls war mein Zervix gestern leicht spinnbar. Der Test ist aber klar negativ. Natürlich weiss ich, dass noch alles offen ist. Trotzdem hat mir das einen Dämpfer verpasst. Vielleicht aber auch gut so, dann kann ich mich schonmal an den Gedanken gewöhnen, dass am 31. dann wohl doch die Periode kommt...
Ich wünsche allen möglichst viel Geduld und Entspannung und hoffe, hier bald wieder ein positives Testergebnis (oder auch sonst positive Nachrichten) lesen zu können 🍀
Der Test gestern war leider weiterhin negativ und heute ist dann auch die Temperatur um 0.2 gefallen 😞
Somit darf ich wohl auch im Februar/März wieder mithibbeln 🍀
Ohje, das tuet mer leid. Wönsche der vel Kraft und Zueversicht för de nöchsti Zyklus 🫶
Mer hend de Monet ned gnötzt und i ha nach em Abort Anfang Monet wohl en Zyklus ohni Eisprung, d Tempi macht was si well und d Hormon send durenand. Hoffe d Mens chont bald und dass sech das bald weder ipendlet 😐
Och frauä ich weiss nöd was los isch han am 5 jan s letschti mol mini mens ka warte sit em 5.2 druf und ha sit do unterliebs ziäh aber kei mens cho test hani gmacht gescht hüt alles negativ ha das sös niä ka immer max 31 zyklius und bi dir @Dinky ?
Vilech hesch en verspötete ES gha? Wörd d Hoffnig ersch ufgeh wenn d Mens becho hesch 🤞
I ha höt mini Täg becho, esch also ZT1. Mer hend aber der letscht Zyklus ned gnötzt nach em frühe Abgang Afang Januar drum hani demet grechnet. Be aber langsam ungeduldig und hoffe sehr uf de kommendi Zyklus, das mer ne guet chönd nötze und er schnell dure goht.
Jo immef positiv denkä aber das warte isch so nöd mini stärki…
Also neuä zyklus neus glück 🍀 wer schön wens 2023 mol öbis schöns chäm …
Das mitem abgang duet me leid hoff das de nögscht zyklus voll chasch nutzä und verallem gnüsä ☺️
@Dinky Bi üs irgendwie o no komisch. Aktuell ZT 23 u immer no ke pos ovu-test. I verstah das ni. So e lange Zyklus hani no nie gha. Luut Ava sött de ES hüt si, aber weder hüt no vorher Zervix. U t Kurve gset o unspektakulär us.. weiss o nid😞
@Himmugüägäli🐞Ich han susch eich au regelmässigi zyklene gha. Und den eimal erst a tag 25 min ES gha.. au mitm ovu testet..🤗
Ich weiss es isch jede monet meeega schwär! Aber au eui zit chunt♥️ hebed geduld und verständnis das jede körper und jede zyklus andersch isch🙏🏼 Ganz vill glück und chraft eu allne!
Gell s cha eim fasch quiri machä das ganze und jo jede zyklus jede körper isch anderscht…
Ich bi dankbar hani zwei wumdervollu chind und bi beidne hani so stress ka im bruef dasi nöd dra denkt het ane Schwangerschaft und jewiös devor au monate güäbt drum denki mengisch am körper di nötig zyt und rueh geh denkät mer positiv
I mess ka ES me und ha sit i mens ha noniä so lang möse wart und klar macht me sich den hoffnig umso entdüschter ischme nochem negative test nun ja wünsch eu allne e tolls wuchänend viel spass bi üäbä das isch jo s wichtigst ☺️🤗
Liebi Fraue
Im uftrag vo einer kollegin hätte 5 clearblue Ovulationsteststäbli & Test zverschänke. Zporto müessti eifach uberno wärde. Sie si nu bis ende März gültig. 😉 schöns tägli
Hey ihr liebe wie gahts eu so?
Hüt isch bi mir zt 10.. im märz han ich serste mal e kurze zyklus kha.. nur 22 täg.. kei ahnig wiso🤷♀️ ha normalerwis so 26-28 sehr selte 30 täg (1x im jahr oder so)... aber das es nur 22 täg gaibisch han ich nonie erlebt🤷♀️🙄
Naja mal luege wies das mal wird..
Ha gester mit Cb pink ahgfange zteste.. gester und hüt no e leere kreis.. mal luege jetzt..
Hallo zämä, ich bin grad i de Wartephase, ZT 21, und werd scho langsam wieder nervös und chans gar nöd abwarte...
ich han au scho ganz selte mol so ganz kurzi Zykle gha, nur 22-23 Täg, aber würkli selte. Ich glaub ,das chans eifach mol geh. Solang d'Lutealphase nöd zu kurz isch, sött das ja kei Problem mache.
und wie gohts euch so? Wo stönd ihr grad?
Liebi Grüess
Drück dir ganz fest de dume 🍀✊ hey ich han am DI morge postive ovu kha. Mit Cb pink.. mir hend den DI i dr nacht no ❤ gsetzt.. hüt chan ich leider ned han sit 1 stund so ne heftige Stich im unterbuch bis zum po ade.. kennt das öbber so heftig han ich no nie gha..
Mir hend eigentlech scho am FR ahgfange jede 2. TAG..
mache erste mal vo dene OVUS..
Gester hei mer au no mal usgnützt und hüt isch de OVU scho wider so🤷♀️ isch das normal so kurz?
Hallo Mädels i meld mi noch langem au wiedermol.
Mir sind ez sitem März i dä Kiwu-Klinik uns händ i den Zyklus s Letrozol 2.5mg probiert, s erste mol i bald 3 Johr kinderwunsch zit isch es Follikeli über 10mm gsie, leider isch es aber nöd witer gwachse und drum händ mir dä Zyklus abbroche, jetzt nimmi wieder s Duphaston und im nöchste Zyklus nimi den 5mg Letrozol am Tag, hät do nebert erfahrig demit?
Hoi zämme, mir hei scho 1 wunder (18monet) und hei üs entschiede aber August 2023 nümme z verhüete. Mir hoffä sehr druf, dases schnöu geit.
Wie wit sit dir aui so..?
Hey Bambina
Mir hend au scho 1 Wunder (2jährig) und "schaffed" sit em April am 2te. Bis ez hetts leider nonig klappet. Momentan simmer am warte, nögst Dunnstig sötted mini Täg (hoffentli nid) cho.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
15
@Zireael: danke fürs Teilen deiner Geschichte. Es bricht mir immer das Herz solch lange, anstrengende und zermürbende Geschichten zu lesen. Ich freue mich aber sehr für dich, dass es doch noch geklappt hat und wünsche dir schon mal ganz viel Erfolg beim nächsten Mal
Ich glaube auch, dass es den Weg so wert ist, wenn es dann endlich klappt, auch wenn es wirklich anstrengend und zermürbend ist. Deine Geschichte gibt auch wieder Hoffnung, danke!
Heute hatte ich eine Hysteroskopie (Gebärmutterspiegelung). Das wurde gemacht, obwohl keine Anzeichen für Probleme vorhanden sind, aber einfach zum sichergehen, ob da alles i.O. ist in meinem Uterus. Und zack, wurden auch leichte Verwachsungen gefunden und gleich entfernt und auch noch der leicht verengte linke Eileiter erweitert. Es war zwar krass mit Sedation und so, aber ich bin froh es gemacht zu haben und hoffe so sehr, dass es vielleicht im nächsten Zyklus klappt. Jetzt fiebere ich meiner Mens entgegen, damit wir wieder loslegen können.
Seid lieb gedrückt ihr alle, ich schicke euch viel Kraft und Hoffnung
15
4
200
383
148
0
127
druckder dume dass bi dir denn au bald klappt🤞🏻
148
bir 2. schwangerschaft hani när ä liechti ungerfunktion gha u de ischs o nume über d froueärztin gloffe (bi nüm bim Endokrinolog in behandlig gsi)
0
Ich wart jetz no die 4 Wuche ab und wenns denn nid besser worde isch,wird sie mi zum spezailischt schicke
4
15
Ich bin jetzt irgendwo in de Lutealphse, Zyklustag 17, aber de Monet chas fast nid klappt ha, wel ich kurz vor em Eisprung e Hysteroskopie gha han und drum denn kei Sex ha dörfe a de entscheidende Täg… also warte ich ungeduldig uf mini Mens und hoffe uf de nächsti Zyklus
4
15
Ich wünsche dir ganz fest, dasses bi euch gli klappt ❤️
10
Ich bin heute ES+10 und habe den Fehler gemacht zu testen. War mir sooo sicher, dass es diesen Monat eingeschlagen hat. Seit 2 Tagen habe ich leicht spannende/schmerzende Brüste, was ich bisher nur in meiner Schwangerschaft letzten September hatte. Ebenfalls war mein Zervix gestern leicht spinnbar. Der Test ist aber klar negativ. Natürlich weiss ich, dass noch alles offen ist. Trotzdem hat mir das einen Dämpfer verpasst. Vielleicht aber auch gut so, dann kann ich mich schonmal an den Gedanken gewöhnen, dass am 31. dann wohl doch die Periode kommt...
Ich wünsche allen möglichst viel Geduld und Entspannung und hoffe, hier bald wieder ein positives Testergebnis (oder auch sonst positive Nachrichten) lesen zu können 🍀
10
Es bleibt spannend. Falls die Temparatur morgen ebenfalls auf dem erhöhten Niveau bleibt, werde ich nochmals einen Test wagen 🤞🏻
108
Drück dir sehr die Daumen! 🤞🏻🤗
10
Somit darf ich wohl auch im Februar/März wieder mithibbeln 🍀
3
Mer hend de Monet ned gnötzt und i ha nach em Abort Anfang Monet wohl en Zyklus ohni Eisprung, d Tempi macht was si well und d Hormon send durenand. Hoffe d Mens chont bald und dass sech das bald weder ipendlet 😐
14
3
14
3
I ha höt mini Täg becho, esch also ZT1. Mer hend aber der letscht Zyklus ned gnötzt nach em frühe Abgang Afang Januar drum hani demet grechnet. Be aber langsam ungeduldig und hoffe sehr uf de kommendi Zyklus, das mer ne guet chönd nötze und er schnell dure goht.
14
Also neuä zyklus neus glück 🍀 wer schön wens 2023 mol öbis schöns chäm …
Das mitem abgang duet me leid hoff das de nögscht zyklus voll chasch nutzä und verallem gnüsä ☺️
4
76
Ich weiss es isch jede monet meeega schwär! Aber au eui zit chunt♥️ hebed geduld und verständnis das jede körper und jede zyklus andersch isch🙏🏼 Ganz vill glück und chraft eu allne!
14
Ich bi dankbar hani zwei wumdervollu chind und bi beidne hani so stress ka im bruef dasi nöd dra denkt het ane Schwangerschaft und jewiös devor au monate güäbt drum denki mengisch am körper di nötig zyt und rueh geh denkät mer positiv
I mess ka ES me und ha sit i mens ha noniä so lang möse wart und klar macht me sich den hoffnig umso entdüschter ischme nochem negative test nun ja wünsch eu allne e tolls wuchänend viel spass bi üäbä das isch jo s wichtigst ☺️🤗
4
531
Im uftrag vo einer kollegin hätte 5 clearblue Ovulationsteststäbli & Test zverschänke. Zporto müessti eifach uberno wärde. Sie si nu bis ende März gültig. 😉 schöns tägli
15
Ich bin grad in der Lutealphase, also ganz ungeduldig am warte. Und wo sind ihr so?
3
Mer send grad ES-1 und am härzle 🥰
15
3
14
0
4
383
Hüt isch bi mir zt 10.. im märz han ich serste mal e kurze zyklus kha.. nur 22 täg.. kei ahnig wiso🤷♀️ ha normalerwis so 26-28 sehr selte 30 täg (1x im jahr oder so)... aber das es nur 22 täg gaibisch han ich nonie erlebt🤷♀️🙄
Naja mal luege wies das mal wird..
Ha gester mit Cb pink ahgfange zteste.. gester und hüt no e leere kreis.. mal luege jetzt..
Und wie gahts eu so?
15
ich han au scho ganz selte mol so ganz kurzi Zykle gha, nur 22-23 Täg, aber würkli selte. Ich glaub ,das chans eifach mol geh. Solang d'Lutealphase nöd zu kurz isch, sött das ja kei Problem mache.
und wie gohts euch so? Wo stönd ihr grad?
Liebi Grüess
383
4
383
0
383
mache erste mal vo dene OVUS..
Gester hei mer au no mal usgnützt und hüt isch de OVU scho wider so🤷♀️ isch das normal so kurz?
383
1
Ha gester und vorgester mol mitenem Frühtesttestet welli ke Plan ha obs würkli 28 Täg werde sie.. Aber war negativ.
Ha sit gester ab Nomittag so starki Müdigkeit ond Übelkeit.. fühl mi rechtig schlapp aber vellecht werdi au eifach chrank 🤣
Ich hoffes sehr. Etz wirds de 4mt. wo mirs versuechet🤭
200
Mir sind ez sitem März i dä Kiwu-Klinik uns händ i den Zyklus s Letrozol 2.5mg probiert, s erste mol i bald 3 Johr kinderwunsch zit isch es Follikeli über 10mm gsie, leider isch es aber nöd witer gwachse und drum händ mir dä Zyklus abbroche, jetzt nimmi wieder s Duphaston und im nöchste Zyklus nimi den 5mg Letrozol am Tag, hät do nebert erfahrig demit?
383
177
Wie wit sit dir aui so..?
21
Mir hend au scho 1 Wunder (2jährig) und "schaffed" sit em April am 2te. Bis ez hetts leider nonig klappet. Momentan simmer am warte, nögst Dunnstig sötted mini Täg (hoffentli nid) cho.
383