Sunnecreme ☀️

bearbeitet 9. 06. 2023, 08:52 in Plauderecke
1)Hallo Mamis welli Sunnecreme verwendet ihr für eu?

2)Und welli Sunnecreme für eui Kind?

Mit wellere sinder zfriede?

D‘Huutärzt empfiehled amel

Avene
La Roche posay
Eucerin
Loius Widmer

Und Schutzfaktor 50

Etc…..

Kommentare

• Also i ha la roche posay
    S 3 jährige daylong
    Ond de mini muck bliebt em schatte ohni sonnecreme
  • @Mamelo demfall bisch zfriede mit de la roche posay? Nimmsch die scho lang?
  • Jo, muess aber au ehrlich säge ha no kei schlechti erfahrig met ergend enere sunnecreme gmacht. Bes jetzt het no jedi gschützt wenn i si regelmässig ond gnueg grosszügig uftreit ha
  • @Waschbär1993
    Hesch de du scho negativi erfahrige gemacht oder eifach en aspruchsvolli huut?
  • @MameloNei bis ez kei schlechti erfahrige gmacht ha mol e mineralischi gha aber die wisslet soo richtig seb isch en seich…oder au natürlichi aber weiss au nöd so recht ob die soooo guet sind…
    Und denn isch jo alle jahre wieder sunnecreme e riiiise thema….bezüglich au de inhaltsstoff etc….und seb verunsicheret eim halt immer wieder ufs neue🙈🙈🙈🙈und denn frogt me de huutarzt und die empfehled jo die la roche posay oder eucerin avene und so…mit chemische filter….und me list denn wie wieder jo isch nöd guet etc….drum bini so unsicher…🙈🙈ha mer ez mol eucerin und la roche posay kauft i de stärki 50….

Goh ez au nöd würkli mega use wenn sunne voll schiint🙊🙈
  • Ich ha e Sunneallerie und verträge nur d la roche posay. Sit ich chind ha nimmi eifach au die für kind 😅 Find sie super.
  • Jo da stemmt, do gebi der recht @Waschbär1993 i luege ame eifach druf das i zobe da züg alles weder guet abwäsche, au bem chend.
    Letschhin esch do em forum no d naif sonnecreme gnannt worde.
  • @MameloHmm i weiss amel wie nöd so gnau ob me de huutärtzt cha traue bezüglich de creme aber denke irgenwie scho und i chauf all johr e neui au wenn sie nöd leer isch.. naif isch glaub e natürlichi..
  • @Mamelo I ha ez die gelig vo la roche die cremige sind immer so nöd agnehm
  • @MameloUnd sie segged me sött jo jede tag druf tue au wenns bewölkt isch…wa nimmsch du do? Hesch e tagescreme mit schutzfaktor?
  • Mir hend die vo Naif, die wisslet gar nöd und isch mineralisch.
    victoria23
  • @Bindli mit dere sinder demfall zfriede? Nehmeder die scho lang?
  • @Waschbär1993 Ja. Die chamer uf nassi hut ufträge.
  • @Eline22 wie heisst die? Ist es die sunlotion?
  • @Waschbär1993 mir nehmets erscht sit churzem, aber ich finde s verstriche scho sehr agnehm. Mir hend au suscht all Pflegeprodukt vo Naif und finds super.
  • Han jetzt die naif sonnecreme au usprobiert und chome garned klar. Ha s gfühl si esch zemmli fettig. Ond die gross frog, wie um himmelswille sell mer die dick creme i de tube zersch schüttle 🙈
  • Eline22 schrieb: »
    @Lilamama Das isch sie5510a590-0687-11ee-aca8-a9b7750aa54a.jpeg

Jo die esch supi👍️
  • Ich ha au La Roche Posay Anthelios zum pumpe. Find si super sie isch Mineralisch und drum gits eher recht en Wissefilm uf de Hut, aber das schützt ja au guet
  • Für mich suechi no e gueti, probiert hani: la roche posay, avene und eucerin. Letzteri bisher di best, aber bochum vo allne chli unreini hut, drum suechi di passend no..?
    Für di chli hani naif. D inhaltsstoff sind bedenkenlos, sie isch mineralisch und wiesslet nöd. Laht sich guet icreme. Da bini sehr zfride.
  • Ich bin mit de Sensolar mega zfriedefcda39a0-06a3-11ee-aca8-a9b7750aa54a.jpeg
  • @Pallas Meinsch du die für Baby? Die isch mir gseit worde i de apothek sie isch ned rein mineralisch. Sie isch 50/50 mineralisch und chemische filter. Find die aber au guet, hani i de ss brucht
  • @Eline22 Ja fürs Baby mit hends gseit seg minelalisch 😫oh noo den het sie mich falsch berate😩
  • @Eline22 Also ich ha die BABYMILCH ANTHELIOS
    DERMO-KIDS LSF 50+
  • Bide mineralische Sunnecreme wird grad diskutiert, öb d Nanopartikel drin nöd so guet sind - gönd ja überall ane in Körper. Müend mal google. Langziitwirkig nöd bekannt.

Ich glaube s Fazit isch: Sunnecreme sind eifach nöd s Gsündste vo de Wält und mit gwüsse Nachteil mues mer läbe 🤔
  • @Pallas Mir isch das au nur gseit worde. Cha ned säge öps 100% stimmt. Viellicht wärs am beste mal bim hersteller direkt nafröge
  • @Thea Genau das hani au gläse. Betrifft aber nur die mineralische sunnecreme wo ned wiislet glaubs zb. Naif isch so eini. 🤷‍♀️ Also die hersteller wo die stoff uf nanogrössi verklinerert.
    Zuedem wird behauptet die nanopartikel setzet i verbindig mit de uv strahle freie Radikale und die schädiget hutstruktur.

Glaube die perfekti sunnecreme gits ned, aber besser eini als keini 🙈
  • Guete Morge mitenand

Also de Huutarzt vo mir empfiehlt jewils amel ecerine , la roche posay, louis widmer sunnecreme..
    Do isch me würkli amel hin und her grisse ob chemisch oder doch eher natürlich🙈Gsund isch jo sunnecreme nöd so aber i denk isch sicher besser als immer en sunnebrand zha🙈🙈

Und i de apotheke empfehlets jo amel au die marke wie la roche posay oder eucerin…..hmmmmm😏😏😏
  • Ich han mal Tests agluegt, da isch L.R Posay irgendwie nöd so guet, ha sie denn glich gno uf Empfehlig vo de Apothekerin. Hipp het aber recht gueti Bewertige🙈 aiai ja wie gseit besser als en Sunnebrand.

Wie wär die vo Weleda? Kennt die öbbert?
  • Wir hatten die von Weleda beim 1. Kind. Er war dann immer schnee-weiss 😂. Sie war auch nicht so toll zum eincremen. Beim 2. kind habe ich eine Sonnencreme von der Apotheke gekauft. Muss mal zu Hause schauen, wie die heisst.

Kurze Frage zur Schutzzeit der Haut. Kennt sich damit jemand aus & könnte mich darüber aufklären? Ich habe in einem Forum (DE) gelesen, dass die Haut eine eigenschutzzeit hat & mit der Sonnencreme kann diese verlängert werden. Nachcremen bringt nichts mehr, wenn diese Zeit abgelaufen ist. Habe ich so noch nie gehört 🙈😉. Vielleicht weiss ja jemand darüber mehr bescheid
  • D Weleda (Mineralisch) hend mir testet als sie neu use cho isch. Sie isch sehr schwer zum ufträge und wieder wegbringe 🙈
  • Ich cha uf Instagram annisbuntewelt zu dem thema empfehle. Sie het viel Informatione zu de Sunnecreme, UV kleider, sunnebrülle und zu dinere frag bezüglich schutzzit und meh
    Niggelitara*
  • Die naif enthält keine nanopartikel
  • @Eline22Bitte nöd eifach sache behaupte, sust chömmers grad lah mitem frage stelle da. Nöd bös gmeint✌️✌️
  • Ha ja gschribe weiss es ned gnau… Guet hesches du richtig gstellt. I dene forum sind wohl nie experte unterwegs.
  • Den wirdi die naif au mal selber teste
  • @Joyce Danke für den tipp. Habe gerade ein instagram account gemacht zum nachlesen 🙈.
  • Eline22 schrieb: »
    Den wirdi die naif au mal selber teste

Beni gspannt wied si du fensch, i fend si sehr fettig aber vellecht au nor welli ned verstoh wie mer en sunnecreme i de tube schüttle cha😂
  • @Eline22 Weli go LRP nimmsch du? Chunsch so gar kei Sunneallergie meh über? Muess glaub au wächsle, han au wieder sunneallergie becho
  • hallo zäme
    ich ha eini wo bede YUKA app(det werde schädlechi inhaltsstoff bewärtet)
    100 vo 100 pönkt het (het also super abgschlosse)för euse chline sohn (9mönet alt)
    NAIF Sun cream 50
    die esch sooo super au guet zom ihstriche
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum