@aleksandra7 hoiii, schööön gnüss es 🙏🏼 hesch scho paar sache besorgt 🤭
Danke Carla jaa mir hend ez langsam gstartet zum sache poste und ier? liebi grüess
Aso ich han na mega viel vo de Tochter ez chunts druf ah obs bueb oder meitli wird 🤭 kleidig isch aber au viel neutral wo ich han 🤭
Mir wüssed scho, wases wird sind ez langsam dra zum sache chaufe und irichte. isch immer so schwer bim 1. chind, wieviel chleider etc.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
19
16
Hoii @Sami97 nei isch mis 2te und mir wohnet i de nechi vo Sursee und du?
Lg 🌸
19
16
Erst im April aso na ganz ganz frisch bi euch?
19
16
43
Miiiir sind us Winkel bi bülach, bin grad zum erste mal schwanger und ET isch Afangs Februar.
Wür mi freue uf neui Kontäkt und Ustusch.
Liebi Grüess Aleks:)
19
16
16
43
16
Aso ich han na mega viel vo de Tochter ez chunts druf ah obs bueb oder meitli wird 🤭 kleidig isch aber au viel neutral wo ich han 🤭
43
Mir wüssed scho, wases wird sind ez langsam dra zum sache chaufe und irichte. isch immer so schwer bim 1. chind, wieviel chleider etc.