Eine Frage: im LocalFamily haben ja einige bescheid gesagt, dass ihr ins BabyForum kommt. Kommen alle von da, oder hat auch wer im Swissmom-Webforum das empfohlen und ein teil kommt auch von dort?
Wahrscheinlich kommt der grösste Teil der Ex-Swissmoms von der LocalApp, das sich fĂŒr die SM-Web-User ja nichts geĂ€ndert hat.
@Adminich bin au bir swissmomapp gsi 3 johr lang und den localfamily und jez au wider bi eu. Bi schomol bi eu gsi, aber det het so gar nia öper gschriba und drum hanis widr glöscht gha. đ
Aber so wie uf dim bild gsehts a mine unterschenkel us im winter, dass juckt dene ganz stark. Schmiere antidey oder exipial i.
Min sohn het ebe su so ekzem wie uf dem bild woni postet han. Aber met antidry hemers guet em griff
Ich fand es also schon zu frĂŒh als der Wecker um 06:50 Uhr klingelte đ das ist der frĂŒheste Zeitpunkt der Woche an dem ich aufstehen muss (wenn ich die Kids in die Kita bringe)
Wenn man mit 10 Monaten rechnet, kann man kalendarisch (Ă 4 Wochen) rechnen, bei 9 Monaten sieht es anders aus, schliesslich sind 40 Wochen mehr als 9 Monate. Ich hatte einen Babyapp, die hat mit 9 Monaten gerechnet und mir immer angezeigt in welchem Monat ich bin. Pregnancy+ oder so hiess die
@Nessađž jo bin au ez ide SS am Euthyrox ne. Sie hend gseit de Wert seg eigentlich fĂŒr e nichtschwangeri normal aber ide SS sett mers substituiere. Noch de Geburt chamers denn wieder stoppe
@Adriana ich han ebe nie öppis bechođ€·đŒââïž und jede arzt het immer chli öppis anders xseit.. die einte hend gmeint liecht erhöht und die andere hend gmeint segi ned der red wert. ich ha das vor de ss natĂŒrli nie teschte lah
@Adriana ich han ebe nie öppis bechođ€·đŒââïž und jede arzt het immer chli öppis anders xseit.. die einte hend gmeint liecht erhöht und die andere hend gmeint segi ned der red wert. ich ha das vor de ss natĂŒrli nie teschte lah
@Nessađž aso das heisst du hesch eher erhöhti Wert? Will bi mir sinds ebe biz ztĂŒf gsi drum mussi Medis ne. Aber wenns zHöch sind musch jo glaub au nĂŒt ne
@Adriana ja sie hend immer xseit liecht erhöht.. de letzt untersuech biim huusarzt hends ebe xseit segi nĂŒt. und den im spital bide Geburt hends gmeint sie seget erhöht xsi, sie mönd klĂ€re obs mir jetzt na eppis mĂŒend ge. Ich han den natĂŒrli andere sorge gha als nahfrege wie wo was. ha aber nĂŒt bechođ€·đŒââïž weisses imfall selber ned gnau. ich meinti aber sie seget wie be dir ehner niedrig.
@Cucarachabumeli mini Chind hend das alli au. Bi dĂ€ Grosse hets frĂŒeh ahgfange und het sich mittlerwiile (sie isch 10ni) usegwachse. Mini Mittler chratzt sich au bluetig. Vorallem nochem badeđł Was bi ĂŒs hilft isch
- Nur 1xwĂŒchentlich bade, und immer mit Balmandol Badeöl im Badwasser , oder nochher uf di nass Huut iistriiche ( ischen rĂŒckfettende Badezuesatz). Au z.b nochem Gsichtli wĂ€sche mit dem iiriibe, well Wasser tröchnet wieder us, au wenns nur ufem Lumpe isch.
- denn wenns akut isch (wundkratzt) hilft bi ĂŒs nur Fucicort -Kortisonsalbi. Die grosszĂŒgig uftrĂ€ge und e 1 x tĂ€glich ei Wuche so behandle, nochher mit Linolafett wiitermache.
( au weme kai Fan isch vo Kortison, ĂŒsi Ărztin hets ĂŒs so erklĂ€rt: wenn es Huus brennt, gohsch au nöd miteme SprĂŒtzchĂ€nntli go lösche! Me muess zersch dĂ€ ganz Brand lösche (kortison) das me nochher wieder e gsundi Huut chan ufbaue).
Und gÀg sbisse Fenistiltröpfli, mir gÀbeds immer ufd Nacht und 1-2stund vorem Bade.
Und wenn dHuut guet erholt isch tĂŒemer mit Dexerylcreme iicremeleđ
Isch chli lang worde, sorryđ da ish ez eifach ĂŒsi Routine vo ĂŒsere HuutĂ€rztin empfole. Git sicher au no anderi WĂ€g und Behandlige. Aber eifach als Biespielđ
Mamiiiis, weni jetzt ide 14. ssw (13+4) bin. Seitmer den ich bin im 3. monet? Oder 4.?đ€š bin ja eich beides nödđ€Ș
@Aloha Ich het au gseit bisch im 4. Monet.. me isch jo quasi immer 4 Wuche lang im gliiche monet! Ab dĂ€ 13. Wuche bisch denn 4 Wuche lang im 4. Monet und ab dĂ€ 17. Wuche fangt denn dĂ€ 5. Monet ah. đ€·đ»ââïž
Ha mega panik mim chef vo der neu schwangerschafts zverzelle... er het scho bim erste Mal mega schlĂ€cht druf reagiert... abrbeite im schichtbetrieb... und cha den nĂŒm nachtdienste mache was en grossĂ€ teil vo mim pensum usgmacht het.
Mini frag cha er mi zwinge zreduziere?
Oder statt ihr nacht am Tag zarbeite , was fĂŒr mi ja fasch nid möglich wĂ€ri mit mim erste kind.
Oder mir gar mit der kĂŒndigung nach der schwabgerschaft drohĂ€?
Am afang chasch ja no Nachtschicht schafe.
Ab den wod nĂŒme dörfsch muss dir de Chef e gliichwerigi arbet am Tag abĂŒte. Wener das ned chan den muss er dich bi 80% Lohn freistelle. Wen er dir aber e gliichwertigi arbet am Tag chan bĂŒĂŒte du die aber weg dim Sohn ned chasch ahneh den wirds schwierig. Den wirsch wĂŒki mir Lohnusfall mĂŒse rechne.
Nach em Schwangerschafts Urlaub dörf er die natĂŒrlich chĂŒnde sowie du chasch chĂŒnde. Ab den isch de ChĂŒndigungsschutz ufghobe.
@Adriana@Nessađž @JoeliDörf ech froge an wellem Wert sie be euch vo ned guet rede, bzw. Ihr mĂŒend Medis neh?
Be mer eschs mega speziell... ha Hashimoto ond au nor no 1 SD... vor de 1. SS ben ech met de Wert för e SS scho a de Grenze gse ond wo ech frösch schwanger gse chorz schlechti Wert gha ond denn hÀt sechs agfange ipendle...
FĂŒr was wĂŒred ihr eu entscheide als Kuschelecke/Leseecke?
-âBetthimmelâ-Vorhang mit kĂŒssi (links)
-Kindersofa (obe)
-Sitzsack (unde)
Sâzimmer isch eher chli bzw. de ecke. Bim Bett hĂ€t sie scho en Vorhang. Ich han ebe sâgfĂŒhl bimene âBetthimmelâ isch sâzimmer den zu erdrĂŒckend mit no meh vorhang đ€·ââïž
Sofa wĂŒr mir am beste gfalle, han au es mega herzigs gfunde. Und mini tochter liiiiebt bĂŒecher ĂŒber alles & isch sehr viel ide Stube ufem Sofa & luegt bĂŒechli ah...
Bilder vo pinterest
@Ängeli ich wĂŒrd s sofa neh went bim bett en vorhang hesch. Mir hend im chinderzimmer zb eifach de ikea sessel wo er brucht zum bĂŒechli luegeâșïž
Kommentare
78
1,306
0
906
906
0
164
Wahrscheinlich kommt der grösste Teil der Ex-Swissmoms von der LocalApp, das sich fĂŒr die SM-Web-User ja nichts geĂ€ndert hat.
75
251
Eher so:
Aber so wie uf dim bild gsehts a mine unterschenkel us im winter, dass juckt dene ganz stark. Schmiere antidey oder exipial i.
Min sohn het ebe su so ekzem wie uf dem bild woni postet han. Aber met antidry hemers guet em griff
781
536
Ich fand es also schon zu frĂŒh als der Wecker um 06:50 Uhr klingelte đ das ist der frĂŒheste Zeitpunkt der Woche an dem ich aufstehen muss (wenn ich die Kids in die Kita bringe)
240
Danke das wĂŒnschi dir ouđșđč mir hei ja ide letschde paar tĂ€g scho chlei frĂŒehlig dörfe schnuppere.đ
0
32
781
64
đ€ wie chonsch de druf, dass me so lang em 3. Monet esch? đ
64
Wie geil esch denn das đ hehe das fend ech super âșïž
906
Das staht ufem bild wod mina postet het. 13.-17. ssw isch de 3. monet und ab de 18.ssw isch de 4. đ€·đŒââïž
237
536
626
536
906
Oh jaa - die isch wider ganz anders. Easyđ danke diirđ€
233
0
233
ich han au nach dere tabelle zehlt gha vom elefÀntli
1,306
233
233
233
1,306
409
233
114
- Nur 1xwĂŒchentlich bade, und immer mit Balmandol Badeöl im Badwasser , oder nochher uf di nass Huut iistriiche ( ischen rĂŒckfettende Badezuesatz). Au z.b nochem Gsichtli wĂ€sche mit dem iiriibe, well Wasser tröchnet wieder us, au wenns nur ufem Lumpe isch.
- denn wenns akut isch (wundkratzt) hilft bi ĂŒs nur Fucicort -Kortisonsalbi. Die grosszĂŒgig uftrĂ€ge und e 1 x tĂ€glich ei Wuche so behandle, nochher mit Linolafett wiitermache.
( au weme kai Fan isch vo Kortison, ĂŒsi Ărztin hets ĂŒs so erklĂ€rt: wenn es Huus brennt, gohsch au nöd miteme SprĂŒtzchĂ€nntli go lösche! Me muess zersch dĂ€ ganz Brand lösche (kortison) das me nochher wieder e gsundi Huut chan ufbaue).
Und gÀg sbisse Fenistiltröpfli, mir gÀbeds immer ufd Nacht und 1-2stund vorem Bade.
Und wenn dHuut guet erholt isch tĂŒemer mit Dexerylcreme iicremeleđ
Isch chli lang worde, sorryđ da ish ez eifach ĂŒsi Routine vo ĂŒsere HuutĂ€rztin empfole. Git sicher au no anderi WĂ€g und Behandlige. Aber eifach als Biespielđ
114
@Aloha Ich het au gseit bisch im 4. Monet.. me isch jo quasi immer 4 Wuche lang im gliiche monet! Ab dĂ€ 13. Wuche bisch denn 4 Wuche lang im 4. Monet und ab dĂ€ 17. Wuche fangt denn dĂ€ 5. Monet ah. đ€·đ»ââïž
50
Ha mega panik mim chef vo der neu schwangerschafts zverzelle... er het scho bim erste Mal mega schlĂ€cht druf reagiert... abrbeite im schichtbetrieb... und cha den nĂŒm nachtdienste mache was en grossĂ€ teil vo mim pensum usgmacht het.
Mini frag cha er mi zwinge zreduziere?
Oder statt ihr nacht am Tag zarbeite , was fĂŒr mi ja fasch nid möglich wĂ€ri mit mim erste kind.
Oder mir gar mit der kĂŒndigung nach der schwabgerschaft drohĂ€?
Ha gat panik...
172
Ab den wod nĂŒme dörfsch muss dir de Chef e gliichwerigi arbet am Tag abĂŒte. Wener das ned chan den muss er dich bi 80% Lohn freistelle. Wen er dir aber e gliichwertigi arbet am Tag chan bĂŒĂŒte du die aber weg dim Sohn ned chasch ahneh den wirds schwierig. Den wirsch wĂŒki mir Lohnusfall mĂŒse rechne.
Nach em Schwangerschafts Urlaub dörf er die natĂŒrlich chĂŒnde sowie du chasch chĂŒnde. Ab den isch de ChĂŒndigungsschutz ufghobe.
172
64
@ALOHA etz han echs au gseh... voll schrĂ€g đ€
64
Be mer eschs mega speziell... ha Hashimoto ond au nor no 1 SD... vor de 1. SS ben ech met de Wert för e SS scho a de Grenze gse ond wo ech frösch schwanger gse chorz schlechti Wert gha ond denn hÀt sechs agfange ipendle...
64
Sither han ech i jedere SS besseri Wert de letscht gmessni esch be , 0.35 gse
45
240
237
Merci đđ»
215
-âBetthimmelâ-Vorhang mit kĂŒssi (links)
-Kindersofa (obe)
-Sitzsack (unde)
Sâzimmer isch eher chli bzw. de ecke. Bim Bett hĂ€t sie scho en Vorhang. Ich han ebe sâgfĂŒhl bimene âBetthimmelâ isch sâzimmer den zu erdrĂŒckend mit no meh vorhang đ€·ââïž
Sofa wĂŒr mir am beste gfalle, han au es mega herzigs gfunde. Und mini tochter liiiiebt bĂŒecher ĂŒber alles & isch sehr viel ide Stube ufem Sofa & luegt bĂŒechli ah...
Bilder vo pinterest
45
merci liebi tamtam86!!!đ
73
215
1,306
45