SalĂŒ mamisđ€đ€
HĂŒt hani namal en kurze FA termin gha - sie het nackefalte chöne messeđđ» 1.3 isch de wert.
Au hetsi na gseit dasi nöd immun gege toxoplasmose bin. Dh kei rohs fleisch, katze kot ufpasse und im garte nur mit hÀndsche schaffe.
Aber ich liiiiebe ufschnitt - das derfi scho oder?
Eifach fleisch immer dure braate, kei salami und tatar oder?
Danke viel malđđ»
Kommentare
217
1,306
906
906
237
1,306
906
906
237
906
237
1,306
906
1,306
906
Vo kinde hani meh ahnig wili sit jahre ide krippe schaffe aber schwangerschaftđ€·đŒââïž nopeđŹ
1,306
237
huch grad sone grosse ihhgriff, wirsch das trotzdem mol nu mache? Isch ez blöd mit de ss wegem zueneh? Bi ebe au chli â mehâ aber ich hoffe ich nĂŒm nim so viel zue wie ide 1 ss đ
233
233
906
Ja wets möglichscht bald nach de geburt mache, je nach dem wies mitem stille klappt.
Bis jetzt ischs easy - fraueĂ€rztin het gad gmeint derf nurna 3kg abneh. Den sinds gnau 10kg woni ih dene 13 wuche abgno han. Mag eifach nĂŒm so esseđ€·đŒââïžAber ich gah au vo mir us ab mitti mĂ€rz zude ernĂ€hrigsberatig, dasi nur um die 5-10kg höchschtens zuenimm. Wet au kei diabetis becho oder es feschts baby ufd welt bringe. Ob das alles so klapptđ€·đŒââïžđ wunschdenke.
Mal luege - haupsach am baby gahts guetđâ€ïž und bis jetzt gahtsem super.
Wieviel hesch den ide 1. ss zuegno, weni frage derf?
51
906
1,306
906
64
HĂ€t dini Ărztin das vo sech us gmacht de Test?
Ond weg de ErnĂ€hrigsberotig zahlt das dâKK öbers KVG?
790
Ich bin i minere 1. ss ĂŒbergwichtig gsii.. mine FA hed mer gseid ich wirde es âriese babyâ becho ufgrund vo mim ĂŒbergwicht und am ssdiabetes woni gha han... han aber de mit de ernĂ€hrig chönne medis umgah. Und us dem riesebaby isch en 49cm grosse und 3099g schwere gsunde Bueb wordeâșïžâșïž
790
@ALOHA hett selle a dich gah und ha welle din text zittieređ€Łđ€Ł han aber nur s au kopiertđđ
906
906
Danke fĂŒr dis feedback. Mini frauĂ€rztin het das zum glĂŒck ned gseit. Oder nanigđŹđ ich gahn au vo mir us zude ernĂ€hrigsberatig. Wili eifach so schiess han. Hoffe au chum es normal gwichtigs kind ĂŒberđ wieviel hesch zuegno gha weni frage derf?
64
906
64
906
Ich luegs aber den bald mit de ernĂ€hrigsberatig ah - sie chamer sicher helfeđ đ€
64
Das mitem igfrĂŒre isch glaub chli umstritte öb das wĂŒrklich was bringt. Will bim gfrĂŒre die Bakterie nur âschlafedâ aber nöd abtödet werded đ€·đœââïžđ€ aber ich bi au nöd di ĂŒbervorsichtig gsi, ha vieles gĂ€sse womer nöd sötti. S risiko isch ja eigentlich sooo gring.
37
Esset nid (wie dir o erwÀhnt hejt) Tartar, Rohwurst oder rohe Ufschnitt, Pökelfleisch oder gröicherete Schinken...
ToxoplasmosefĂ€uu heii im 2018 wieder zuegno ir Schwiz und daher wĂŒrdi vorsichtig sy und haut verziichte oder ebe auues ufd pizza gheiie đ was ou geit isch churz ir pfanne ahbrate.
Das mitem gfrĂŒĂŒre isch es urauuts mĂ€rli, machet das nid...
Bakterie erstarre zwar aber sterbe nid komplett ab. (Im kĂŒhlschrank schalfe sy aber ebe vermehre sech.)
Lieber dir verziichtet einisch meh, isch ja fĂŒrs bebe!
Ah und nid z vergesse gmĂŒes u frĂŒcht iiiimmer guet wĂ€sche wĂŒu dert cha sech de parasit ou ufhaute! Erde halt.. Darum ou das mitem Garte....
Schöns weekend!
78
Haha đ€Ł Tanja ha grd mĂŒese lache min ma hĂ€t mir direkt nach de Geburt mĂŒese es Salami Sandwich bringĂ€ đ€€
78
64
đđ ich ha 5 tĂ€g nach eusere muus geburtstag und min mah het mer mĂŒese zum znacht thonsalat mit gaaaaanz viel salami mache đ
172
Und mached eui ned zgrossi sorge wege de Grössi vom Baby. Das chamer e ned beiifluse. Miis erste isch 4350gr. gsi... Bin ned ĂŒbergwichtig und han au kei Diabetis gha. Jetzt bini am endi vode 2 schwangerschaft und Baby wird uf 3300 gschĂ€zt. đ€·ââïž đ
250
161
78
906
Ich lahni mal ĂŒberrasche. Haupsach sbaby und ich sind gsundđ
161
233
906
906
790
@ALOHA Ou das isch e gueti Fragđ€Łđ isch sch 9 jahr herđ dazumal um die 15 kg.
906
45
https://www.swissmom.ch/baby/medizinisches/das-neugeborene/groesse-und-gewicht/was-beeinflusst-das-geburtsgewicht/