Garte-Tipps und Frage đŸ†đŸŒ¶đŸ…đŸ„ŠđŸ„•đŸ„’đŸ„đŸŒ±

ALOHAALOHA

906

bearbeitet 2. 06. 2019, 20:27 in Allgemeine Themen
Willkomme bim GĂ€rtneređŸ€—đŸ€—

Bi oiis laufts scho vollđŸ‘ŒđŸ» die negschte zwei Hochbeet sind au bald fertig und de chani ENDLICH ahfange setzling wachse lah😍Wuhuuuu
Das jahr pflanzi folgendes ah:
Salat, rĂŒebli, kiwi, mangold, radiesli, wiis- und rotkohl, bluemekohl ih 3 farbe, snack- und salatgurke, mexikanischi gurke, tomate verschiedeni arte, artischoke, rhabarbere, ver. chiliii, ver. peperoni, mais, wasser- und honigmelone, ver. stangebohne, erdbeeri, stangesellerie, lauch, frĂŒehligszwieble, aubergine, knobli, zwieble, verschiedeni kĂŒrbis, zucchetti, ver. kohlerĂ€bliii und kapuzinerkresse zum esse😋

Ha glaub allesđŸ€— halte oii den ufem laufende

Was setzed ihr alles ah?đŸ˜‹đŸ˜‹đŸ„’đŸŒœđŸ†
«13456789

Kommentare

  • 06f05690-3de5-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpeg de ufbau laaaaauftđŸ€—đŸ€—đŸ€—
  • Ich habe noch gar keine wirklichen Vorstellungen. Schnittsalat, RĂŒebli, Peperoni, Gurken, KrĂ€uter, Kartoffeln. FrĂŒhlingszwiebeln bin ich auch am ĂŒberlegen, aber weiss nicht genau wie die anpflanzen.
  • Ich habe noch gar keine wirklichen Vorstellungen. Schnittsalat, RĂŒebli, Peperoni, Gurken, KrĂ€uter, Kartoffeln. FrĂŒhlingszwiebeln bin ich auch am ĂŒberlegen, aber weiss nicht genau wie die anpflanzen.

    Ich google immer all mischkulture oder probiers ellei. Zum bispiel hani usegfunde das kiwi und mangold genial im gliche topf wachst😅
  • Wow, du hesch ja wĂŒrklich en plan 😳😍 was mier das jahr apflanzed weissi nonig. Bis jetzt hemmer folgendes scho gmacht:
    Herdöpfel, (cherry)tomate, zucchetti, gurke, chopfsalat, isbergsalat, cholrabi, peperoni, wassermelone, blueberries, himbeeri, erdbeeri, peterli, rĂŒebli, aubergine, zwieble und knoblauch.
    Het bis jetzt alles erstunlich guet funktioniert, ich glaub s A und O isch dass d sache platz hend zum wachse 😍Freumi aso au schowieder ufs pflanze im frĂŒehlig
  • oh wow! so viel😍 bi eus gits wildwachsendi hĂ€rdöpfel, diversi tomate, salat, snack- & salatgurke, erbsli, kĂŒrbis und rĂŒebli. wĂ€nns no gnueg platz im beet hĂ€t machi no aubergine und gĂ€li zugetti (grĂŒeni zugetti gits vo de nachbere) diversi beeri hĂ€mmer au: brombeeri, himbeeri (frĂŒeh&spati), roti, wiisi &schwarzi johannisbeeri, stachelbeeri, walderdbeeri, Ă€n aprikose-, bire- & quittebaum đŸ˜‹đŸŒłđŸŒ±đŸŽđŸ“đŸđŸ„”đŸ„°
  • Mir wĂ€rde ide nöchschde 2 wuche 4 hochbeet ufboue,z tribhĂŒsli hei mir scho parat....chas chum erwarte afa z pflanze.đŸ„°
  • Oh so tolll😍😍😍Ich het au gern en aprikosebaum😅 au en öpfel-, kirsche-, quitte-, uuuuund pfluumebaum. Schad hani ned es riese land😅😅

    Soo spannend - wenn fanget ihr ah? DĂŒenders selber zieh oder setzling poschte?
  • Wasi gnau mache chani noni sĂ€ge. Ha jetz aber am Friitig Tomatesame gsĂ€et... 😊
  • Mischkulturen sind sicher eine gute Idee. Basilikum und Gurken habeb sich auch wunderbar vertragen.

    Ich weiss immer noch nicht was ich in meine PflanzsĂ€cke geben soll. Kartoffeln, RĂŒebli und Peperoni. Aber beim 4. weiss ich noch nicht. Wie pflanzt man eigentlich FrĂŒhlingszwiebeln? Und Erbsen, was brauchen die fĂŒr ein GefĂ€ss?
  • Han au es riese hochbeet, chan aber noni sĂ€ge was alles dri chunnt, da dass immer spontan im gartecenter entschiede wird😂
  • mir sind eus am ĂŒberlegge ufd terrasse hochbeeter zmache.. aber sind so tĂŒĂŒrđŸ˜± ich zieh d‘erbsli, kĂŒrbis und rĂŒebli sĂ€lber. ev au zugetti. aaaah buschbohne hani vergĂ€sse, die ziehni au sĂ€lber. tomate, gurke, salat macht mini schwimu, sie wird waschindli wieder setzling kaufe. wĂ€nni aubergine setzt dĂ€nn kaufi au setzlig. jaa dĂ€ aprikosebaum isch hammer! die beeeschte aprikose woni je gĂ€sse ha!! 😍 und riiiiiiesig sinds sicher 6-8cm und saftig! sus chunnsch dĂ€nn mal verbii zum probiere😉 er fangt scho teils ah blĂŒeheđŸŒŒ
  • @Mirj ohhh ich bi niidisch 😬 6-8cm😳😋😋😋 mini nachbere hend au eine. WĂŒr jeeeede tag verbii gah go stipizeđŸ˜ŹđŸ€— das wĂŒri sofort mache. Und voneme ascht chli abbreche und selber es boimli zieh😅Ich han nur en fiige- und nektarine baum😋 au fein.
  • Ich weiss immer noch nicht was ich in meine PflanzsĂ€cke geben soll. Kartoffeln, RĂŒebli und Peperoni. Aber beim 4. weiss ich noch nicht. Wie pflanzt man eigentlich FrĂŒhlingszwiebeln? Und Erbsen, was brauchen die fĂŒr ein GefĂ€ss?

    FrĂŒehligszwieble eifach normal id erde. Erbse kei ahnig😅 das setzi ned ah. Aber isch sicher wie bohne au normal id erde
  • Hallo. Do Schriebi und vorallem lesi au gern mit! Bin scho fliesig am probiere selber ziehe... zurzit isch uf ĂŒsem fensterbank am wachse, kohlrabi, rosekohl, fencheli, physalis, chili und versch. Salate. Spöter kunt dĂ€nn no meh derzue. (KĂŒrbis, Mais, Tomate, Peperoni, Zuchetti...) Wöt dajohr so viel wie möglich selber ziehe... ebefalls isch no en herdöpfelturm planet. HĂ€t nebert scho erfahrig mit herdöpfeltĂŒrm? Pflanzet ihr noch Mondkalender (zb Maria von Thun) a oder eifoch noch lust und lune ?
  • Ich ha e schrebergarte grad nebe mine eltere. Diesjoor mien sie mir bitz meh helfe, do ich bald mol nym ufe bode kum😂

    Ich wird so s ĂŒbliche apflanze: tomate (fyr mi maa), gurke, salat, peperoni, kohlrĂ€bli, riebli, zuccetti, broccoli. Denn hoffi uf ganz vieli heidelbeeri vo mim struuch und wird au no erdbeeri mache.
    Das wĂ€rs glaub..đŸ€”
  • Mini eltere hĂ€n mittlerwile hochbeet gmacht und ich hĂ€tt au gern eins. Denn könnt me dert d erdbeeri drin lo😉

    Ahhh radisli wirds au no gĂ€đŸ˜‰
  • Ig setzĂ€ Gurken, Zucchetti, Fenchel, Salat, Kohlrabi, Wassermelone, KĂŒrbis, div. KrĂ€uter, RĂŒebli und wasi gat fingĂ€. Tomaten bechummi
    stauden vo mim Schwiegervater dfc8c830-3dea-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpeg foto vom letzten Jahr
  • erbsli sind bubieifach😉 en topf, paar same drii und wachse lah. entweder en stĂ€cke drii oder ich ha us garteschnuur (weiss gad nĂŒm wies heisst so Ă€ dicki bruuni schnuur) e art leiterli gmacht mit chnöpf und chlinĂ€ stĂ€ckli drin das ganze ad huusmuur stelle, gĂŒsse und hoffe😉

    mini schwimu luegt uf de mond und seit dĂ€nn: „mirj morn mĂŒmmer blabla.“ ich machs eifach irgetwĂ€nn 😅
  • aha, das schnuerleiterli hani obe am topf ufghĂ€nkt und dĂ€nn d‘erbse so rundume gfĂŒehrt. hoffe ihr chömed drus😅
  • @Lilly ech schaffe nachem Maria Thun Kalender und zuesĂ€tzlich luegi wenns goht no ufe Mond (die Infos hani de amigs vode Schwiegermuetter..)
  • @ALOHA ja das chömer guet mache mitme Ă€stli😉 en nektarine & fiige baum isch aber au toll!
  • Mir pflanze tomate,peperoni,wassermelone,salat,fenchel,kohlrabi,rĂŒebli,radiesli,zuchetti,krautstiele,gurke....und was mi no grad eso a lachet.fiige,eerdbeeri und kirschi hei mir jedes jahr.🙂
  • @Farfalla gang dajohr au noch em Maria Thun Kalender. Bi gspannt, öbi en unterschied i dĂ€ qualitĂ€t und mĂ€ngi merk... uf wa luegt dĂ€nn dini schwimu no zuesĂ€tzlich?
  • @ALOHA benötigen die FrĂŒhlingszwiebeln also keine tiefen BehĂ€lter?

    @Mirj danke fĂŒr die ErklĂ€rung! Habe gelesen, dass man zwischen die Samen mind. 5cm Abstand geben soll. In dem Fall darf ich die Samen nicht wie beim Schnittsalat einfach in die Rille schmeissen, sondern darf nur einzelne reingeben?

    Wegen Mond & Co, mache ich nicht. Einfach drauf lossetzen.
  • @kläffchen weisses ned. Ich ha nur tĂŒĂŒfi bhĂ€lterđŸ€— probiers doch malđŸ‘đŸ» sie wĂŒred eifach chliner werde.
  • Ok, ich weiss eben nicht ob ich Zwiebeln setzen soll oder FrĂŒhlingszwiebeln. Oder kann man beide ins gleiche GefĂ€ss geben? Die Zwiebeln unten und FrĂŒhlingszwiebeln oben?
  • Nei frĂŒehligszwieble und zwieble wachset gnau glich. Das heisst es wachst au geg use. Das musch alles inere reihe. Zeme gaht sicher au - musch google unter mischkulturđŸ‘đŸ»
  • @kläffchen ich ha eifach 4 in ein topf gheit 🙈 sie wachset nöd so buschig. musch eifach luege dass sie schön chönd ufechlĂ€ttere, sus wachsets in salat ine.
  • Mir wĂ€rdet sicher weder aubergine, peperoni cherry u normale tomaten, broccoli, blumenkohl, federkohl, Radieschen, rĂŒebli, Kohlrabi, versch salate, sĂŒsskartoffeln, gurken, mangold, pflanzen. Zwiebeln u knoblauch sind noch am kommen, dann haben wir noch himbeeren, erdbeeren, heidelbeeren, minipfirsich, apfelbaum und viele krĂ€uter. Freu mich auf meine Rhabarber im 1. jahr durfte ich ja noch nichts ernten😋 und unser feigenbaum wird noch umgepflanzt. Kartoffeln wĂŒrde ich noch gerne da muss ich mich noch einlesen.
  • Ich ha au en garte und gar nĂŒt pflanzt zum Ă€sse 🙈 bin bis jetz eifach z fuul gsi. Bluemli und co. isch mer eifacher vor cho. Aber weni das so lis denn gluschtets mich ja scho. đŸ€—
  • @Anni es isch soooo eifach😍 und so schön seigete gmĂŒes bzw eigete frĂŒcht im garte zhole😋
  • @ALOHA also ist eine Mischkultur eigentlich wenn man Sachen oben und unten setzt? Also könnte ich auf RĂŒebli & Kartoffeln einfach Noch etwas draufsetzen?

    @Mirj also einfach 4 Samen? Genau, so eine Vorrichtung wĂŒrde ich auch machen.
  • @ALOHA also ist eine Mischkultur eigentlich wenn man Sachen oben und unten setzt? Also könnte ich auf RĂŒebli & Kartoffeln einfach Noch etwas draufsetzen?

    6755edb0-3df4-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpeg lueg da chasch alles nahluege😍
  • Moi85Moi85

    28

    bearbeitet 3. 03. 2019, 21:44
    2b4ab930-3df5-11e9-a2aa-15b0a049a93d.jpegrĂŒbkohl isch scho gsetzt. Am zieh simer im wintergarte violette rĂŒebkohl, patisson, gelbi und grĂŒeni zucchetti und stangesellerie. NĂ€hr chunnt de no radiesli, stangebohne, diversi tomate, rhabarber. Himbeeri si scho gsetzt. Den heimer no es moorbeet gmacht fĂŒr heidelbeeri. Im einze hochbeet si erdbeeri, im
    Andere chrĂŒtli (rosmarin, schnittlauch, peterli, salbei, thymian)
    Das isch ĂŒses private gĂ€rtli damit die chlini cha hĂ€ufe.
    Im hĂŒehnergheg heimer no zwĂ€rschge und holunder.
    Meh wird nid agsetzt,da mi ma gmĂŒesbur isch und mer e betrieb hei heimer eh broccoli, blumenkohl, rĂŒebli, sellerie, ziebele, lauch, fenchel, rĂŒbkohl, div. SalĂ€t, hĂ€rdöpfu usw.
  • @ALOHA danke. Also könnte man auf Kartoffeln noch etwas draufsetzen? Und auf RĂŒebli auch?
  • Nei. Wachst obe alles grĂŒens zĂŒg useđŸ˜…đŸ‘đŸ»
  • @Moi85 isch das feld links demfall au oi?😅 duet din mah migros etc beliefere?
  • @ALOHA ja das isch o ĂŒs. Eis vo vielne. Genau migros und co.
  • @kläffchen ah ja sorry same vergĂ€sse zschriebe. has imne 20cm durchmĂ€sser topf gha, sind glaub nur 2same cho. hĂ€t nöd so viel geh aber isch glich fein gsi.

    fÀderchohl wetti gern au mal wieder ha - wer hÀt erfahrig?
    ha vor jahre mal en garte gha und det erbsli&fĂ€derkohl gha. fĂ€derkohl weisi nĂŒm wie ich dĂ€ gsetzt hađŸ€” glaub en setzling gsiđŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • HammerđŸ‘ŒđŸ»
  • Die FrĂŒhlingszwiebeln könnte ich sonst gut in meiner ehemaligen Balkonkiste (80cm lang, ca. 15cm breit) anpflanzen 😀 bis jetzt hatte ich 2x Salat drin. Nun könnte ich 1x Salat und 1x FrĂŒhlingszwiebeln machen.

    @Mirj oh, sind die Erbsen in dem Fall nicht so erfolgsversprechend? Ist eine Alternative Gartenbohnen?
  • @Mirj mir hĂ€nd federkohl als setzling kauft 2 stĂŒck und isch fĂŒr eus vill zvill gsi. Das johr nur no 1 setzling es get en riese busch🙈
  • mmh sind ebe 2pflĂ€nzli cho und hĂ€nd öpe Ă€ gueti handvoll erbse geh.. viellicht ischs au meh gsi, isch scho lang her drum wettis wieder mal mache.
    ich liebe ja buschbohne! die gĂ€nd immer wieder bohne. letsch jahr hani nur 4bĂŒschli gha und ha dĂ€ ganz summer dur bis im oktober frischi garte bohne gha.
  • @Topolino danke fĂŒr de tip! mag mi au erinnere dass die rĂ€cht buschig gsi sind und ich nĂŒm gwĂŒsst ha wo here dĂ€mit. (am schluss in kompostđŸ€­) mittlerwiilĂ€ machi am liebste wĂ€he dĂ€mit. so Ă€sseds au kind🎉
  • I weiss no nid gnau wasi alles aspflanzĂ€.
    Ganz sicher GurkÀ, will mini Chlii diÀ am liebschtÀ isst. Dr RÀscht luegi de no
  • Wo chaufider sGmĂŒes? Also dSetzling meini?
  • 157018d0-3e04-11e9-a77d-73b4df2dac23.jpegsoo, das sind ĂŒsi Hochbeet. Ufem Plan stönd dĂ€ FrĂŒehlig no fĂŒrd Chind 2 chliini Hochbeetli dass chönd Radiesli und RĂŒebli ahpflanze,oder was halt sus no wönd😊 was mich (und min Maa) betrifft,versuechemer scho sit Johre ĂŒsen fascht schwarze Duume inen grĂŒene zverwandle, es het eigentlich immer rĂ€cht guet klapped, aber letscht Johr isch ganz schlimm gsi😂🙈 Mir pflanzed amigs Gurke, Salot, Tomate (im TriebhĂŒsli)Zucchetti, Zwieble, Fenchel und natĂŒrlich diversi ChrĂŒĂŒtli😊 Ich muess mich glaub eifach bim ahpflanze chli besser organisiere đŸ€“ 🧐 aber dank dere lĂ€ssige Gruppe schaffemers sicher😊đŸ’ȘđŸŒ
  • Melanie schrieb: »
    Wo chaufider sGmĂŒes? Also dSetzling meini?

    Ich ziehs selber. Salat gahni im landi oder garte meier go poschte.
  • @JuNa 😂 isch letscht jahr alles kaputt gange? Ihr hend au megs schön platz im garte. Hammer😍
  • @ALOHA alles isch nöd grad kaputt gange, aber isch eifach nöd so schön cho. Tomate zum biespiel😐 sind aber au Setzling vom Maa sim Arbetskolleg gsi, viellicht ischs a dem glĂ€gĂ€đŸ˜… und was sicher au no dezue cho isch, isch das min sohn letschte Januar ufd WĂ€lt cho isch und ich eifach nöd glich han chöne Ziit investiere. 😅 bin sehr gspannt uf das Johr😊 und das mit dĂ€ Mischkulture mueni umbedingt au no gnau ahluege😊 Danke😊 mir hends wĂŒrkli schön ufem Land😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum