SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1353638404195

Kommentare

• @ALOHA ja, ich weiss dass man die korrekten Begriffe verwenden soll. Aber Scheide/Vagina bezeichnen ja auch nur einen Teil des Geschlechtsorgan... und Vulva klingt halt schon komisch.
  • @kläffchen ich ha na nie es anders wort ghört weni ehrlich bin😅 au vulva - ghörtmer das wort ĂŒberhaupt na? Ich glaub da seit ja jede d‘scheide. Dh au en frauearzt. Bi mir redet sie immer vode scheide. Bin gspannt uf anderi antworte😳 evt hani öbis verpasst😬
  • @ALOHA Scheide bezeichnet ja eigentlich den inneren Teil, Schamlippen, Klitoris sind darin ja nicht enthalten? Und das ist eigentlich das was man ja sieht.
  • Wiso sött mĂ€ eigentlech nur di anatomisch korrĂ€ktĂ€ begfriff bruchĂ€? Ha ds o scho ghört wĂ€g missbruch aber verstah dr zĂ€mĂ€hang nid ganz...
  • Mini liebe Fraue... leider zeigt das wieder mal meh, wieso es sich lohnt vlt doch mal 20.- meh ine KK z investiere😓 wehr ja scho fasch echli fraglich wenn mer weni PrĂ€mie zahlt und Zuesatzversichierig und de d KK alles ĂŒbernimmtđŸ€” verstah euch voll wenn ihr eu ab eune KKs ufreged😓😖 meine den mine Kommi etzt ned bösđŸ™ŒđŸ»đŸŒž
  • @Ohana gell!!! gopferd....okay..dankedenn muni gar nöd alĂŒte und mich nerve
  • Ja ds stimmt tanja87... i ha mi dazumal vomnĂ€ bekanntĂ€ la beratĂ€ u ersch im nachhinein gmerkt dser Ă€uĂ€ Ă€ deal mit denĂ€ het... u o sĂŒsch nid sehr kompetĂ€nt isch đŸ˜Ș
  • Tanja87 schrieb: »
    Mini liebe Fraue... leider zeigt das wieder mal meh, wieso es sich lohnt vlt doch mal 20.- meh ine KK z investiere😓 wehr ja scho fasch echli fraglich wenn mer weni PrĂ€mie zahlt und Zuesatzversichierig und de d KK alles ĂŒbernimmtđŸ€” verstah euch voll wenn ihr eu ab eune KKs ufreged😓😖 meine den mine Kommi etzt ned bösđŸ™ŒđŸ»đŸŒž

Drum zahli pro monet so viel bide swica😅 defĂŒr weissi das eich alles immer zahlt isch. Usserd de normali selbstbehaltđŸ‘đŸ»đŸ‘ŒđŸ»
  • Ohana schrieb: »
    Wiso sött mÀ eigentlech nur di anatomisch korrÀktÀ begfriff bruchÀ? Ha ds o scho ghört wÀg missbruch aber verstah dr zÀmÀhang nid ganz...

Genau. Wegem missbruch und au verwirrig vode kinde. Ich als erzieherin schwĂ€tz vode scheide. S andere kind vom weggli. Namal es anders vom schnĂ€gg. Namal es anders vom liseli, namal es anders vom pĂŒpli, namal es anders........ das isch sgliche thema mitem verliiile. HĂ€ndli. Köpfli. TĂ€ssli. TĂ€llerli. LöffeliđŸ˜łđŸ€šđŸ˜† au das söttmer nöd sege. Au die typischi babysprach. Soooo viel eltere redet mit de kinde babysprach, obwohls scho 5-6i sind😅Aber schlussentli ischs wie ĂŒberall - jede musses selber wĂŒsseđŸ‘ŒđŸ»đŸ˜…
  • @kläffchen Intimbereich oder Genitalien, Geschlechtsorgane oder eben Penis/ Glied, Scheide/ Vagina. Viel anderes gibts nichtâ˜ș
  • @Adriana: Ă€cht? 😳 frĂ€ch so öpis!
    D Concordia het immer alles astandslos zahlt gha.
    Pissnelke, psychohygiene?!!! đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ€Ł
  • Wi genau söu de das vor missbruch schĂŒtzĂ€?
  • Hahaha @ALOHA, die Begriff. Made my day😂 Mer setted es Thema eröffne mit so luschtige Anekdoteâ˜ș
  • @twilly 😂 es git na viel schlimmeri wot eltere erfindet glaubsmer😂😂 mir hend viel trĂ€ne glache ab de begriff und gschichte wo kinde verzellt hendđŸ˜ŹđŸ˜…đŸ‘ŒđŸ»Das stimmt - wĂ€r eh gueti idee😅
  • Also ich weiss ja ned aber wenni im Summer im Tram bin zbsp. Hani minere Grosse au scho gseit „Sophie mer gseht sGiigeli“ und sie weiss grad wasi meine. Aber wenni sege wĂŒr „Sophie mer gseht dini Scheide“ bini mer sicher lueged LĂŒt wos ghöred automatisch ane.
  • @Ohana was dĂŒberlegige gnau sind weissi ned.

Ois hends nur ide schuel gseit dass zb kinde wĂŒssed wenn swort scheide und penis gseit wird - dass das intim isch und mer zb bi fremde lĂŒĂŒt ned drĂŒber schwĂ€tze oder sogar ned zeige söll.

Wenn skind de begriff ned kennt - bzw ebe nur schnÀgg etc gseit bechunt.. Und eine/eini seit zeigmer mal dini scheide. Kinde sind gwundrig und wönds mit ihm/ihre ahluege.
    Ich wĂŒr mal de kinderarzt frage - evt chönds die gnau erklĂ€re.
  • PrĂ€mienverbilligung Kanton AG
    Wer hÀt scho Bscheid becho wo im Dezember de Atrag gschickt hÀt?
    Mir wartet immerno... echt mĂŒehsam. Am tel hĂ€t sie gseit sie chöng nöd sege wie lang das no gaht, sicher april 😑
  • Ängeli schrieb: »
    PrÀmienverbilligung Kanton AG
    Mir wartet immerno... echt mĂŒehsam. Am tel hĂ€t sie gseit sie chöng nöd sege wie lang das no gaht, sicher april 😑

Bi ois in zĂŒri segets erscht im herbscht ca bscheid😅
    PrÀmienverbilligung Kanton AG

Ja mir hend bscheid becho. Han aber mĂŒesse nahfrage und han denn innert 2 tĂ€g d verfĂŒegig im Briefkaste gha
  • @nanu14: hĂ€sch den speziell am telefon gfögt obs es schneller chönd bearbeite? oder eifach nur durs nahfröge wie wiit das sind?
    hÀsch den speziell am telefon gfögt obs es schneller chönd bearbeite? oder eifach nur durs nahfröge wie wiit das sind?

Nei ich han eifach nahgfragt und denn isch sie gah nahluege und het gseit ah ja sie dĂŒegi grad d verfĂŒegig uslöse, ich hegs bis endi wucheđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
  • mir sĂ€ged au scheide und penis. ich find es schĂŒtzt kind ih dem sinn wills natĂŒrlich benannt isch und nöd öpis jöö uh herzigs drus macht. es ghört zum körper vo ihne. ich sĂ€g zbsp immer: Ă€xgĂŒsi dun dĂ€ penis no abdröchne, tschuldigung muess numal putze bide scheide.. also immer uf vorwahrnig. ich chum vode demĂ€nz pflĂ€g dĂ€nke das hĂ€t sicher au en iifluss.
    min sohn hĂ€t de spitzname schnĂ€ggli, chönt also nie minre tochter ihrere scheide so sĂ€geđŸ™ˆđŸ€Ł
  • @Adriana aber wenn letscht Johr gwĂ€chslet hĂ€t wĂ€rsch jo be de meiste KK au no e de Karenz vo de Zusatzversicherig. Also esch sicher Ă€rgerlich, aber besser als gar keini...
  • @Adriana di erste geburt isch 1h57 gange u die zwöiti 1h12😆
  • Üebige gege Lagerigsschwindel - Chan mer dur so ĂŒebige au ohnmĂ€chtig werde?8ce30450-45a1-11e9-9a2f-81994b8ccfe4.jpeg
  • JuNaJuNa

114

bearbeitet 13. 03. 2019, 16:17
    9cf60c60-45a2-11e9-9a2f-81994b8ccfe4.jpeg Fraue, het die scho mol öpper vo eu usprobiert? Chame die au eifach anstatt Tampons benĂŒtze?🧐 Sit dĂ€ letschte Ss hani sooo mĂŒeh mit Tampons.. 😑
  • gits irhend es wundermittel wommer ĂŒber nacht uf rissigi lippe chan tue? bepanthen nasesalbi und dermaphil nĂŒtzt au nĂŒt me 😱
  • Adriana schrieb: »
    gits irhend es wundermittel wommer ĂŒber nacht uf rissigi lippe chan tue? bepanthen nasesalbi und dermaphil nĂŒtzt au nĂŒt me 😱

Die is h super oder allgmein viel vaseline druf tue und emorge isch zmeiste wÀg!c6c3f2e0-45ad-11e9-9a2f-81994b8ccfe4.jpeg
  • @Ahoi dankĂ€
  • @Adriana hesch au scho die ganz schwangerschaft so trochni lippe? Oder eifach nome eze? Mini sind de horror sitt ich schwanger bi und nĂŒt hilft wĂŒrkli😁
  • Adriana schrieb: »
    gits irhend es wundermittel wommer ĂŒber nacht uf rissigi lippe chan tue? bepanthen nasesalbi und dermaphil nĂŒtzt au nĂŒt me 😱

@Adriana Purelan
  • @Adriana Blistex 😍 absolut das beste fĂŒr kaputte Lippen 👄
  • Hier meine TooGoodToGo Ausbeute aus dem Hug (hat 4.90.- gekostet) 5306e600-45bc-11e9-9a2f-81994b8ccfe4.jpeg
  • hĂ€t öpper vo eu au scho e ghörgangsenzĂŒndig gah, ha u schmerzĂ€ und ohreweh. ha antibiotika und ponstan. weiss öpper wie lang das so schmerzt?
  • @kläffchen mmmhhhh 😋 du triffst es immer echt gut!!!
  • @JuNa ich ha das au gha und ha drum ufd menstasse gwĂ€chslet.
  • @Adriana ich ha immer vaseline. gĂŒnstig und super
  • @JuNa die Soft-Tampons hani nie usprobiert aber wĂ€r MensTasse öpis fĂŒr dich? Ich vertrĂ€ge normali Tampons au fast nĂŒme. Han richtig schmerze vorallem bim ine/useneh.
  • @Adriana Honig oder Olivenöl mit Zucker als Peeling anwenden
  • Ich ha de Sprung au no gschafft đŸ„ł das localfamily regt mi tödlich uf! Frage: chameh do ine au gschlosseni gruppe mache? Ha s‘localfamily nur weg minere gruppe, aber wenns do au goht den löschi di ander App und zĂŒgle mit de mĂ€dels ĂŒbere 😜
  • @Avenira hani mir au scho ĂŒberleit, aber ich weiss nöd obi sone Menstasse iebring😅🙈🙈 hesch du demfall eini?
  • @JuNa haha ja isch mega komisch am afang. Han au zwei drĂŒ verschiedeni Modell mĂŒse probiere bis klappet het. Jetzt wĂŒrdis nie meh hergeh. 😊
  • @JuNa bide menstasse muesch ev chli probiere bis die richtig fĂŒr dich findsch. ich ha dĂ€ ladycup probiert, de hani immer gspĂŒhrt und es isch nöd dicht gsi. ha vo minre schwĂ€gerin no 2anderi zum probiere becho und jetzt mega happy mitem mooncup. dicht, gspĂŒren nöd und chanen 12h drin lahđŸ‘ŒđŸ» inetue isch biz ĂŒebigsach aber das hĂ€sch schnĂ€ll drin.
  • @Admin jetzt beginnt die mailschlacht bei mir auch, obwohl ich die Einstellungen nicht verĂ€ndert habe. Kannst du mir das bitte ausschalten?
  • @jara han ez eher sgfĂŒhl isch vu de trochne luft..aber au möglich dass vur ss isch..
    @nanu14 ah das gits doch im wuchebett nöd?
    Danke oich muess morn unbedingt was go poste
    @klÀffchen wau soo cool!!!
  • L O R Y schrieb: »
    Ich ha de Sprung au no gschafft đŸ„ł das localfamily regt mi tödlich uf! Frage: chameh do ine au gschlosseni gruppe mache? Ha s‘localfamily nur weg minere gruppe, aber wenns do au goht den löschi di ander App und zĂŒgle mit de mĂ€dels ĂŒbere 😜

Hehe welcome liebsđŸ„łđŸ„łđŸ„łđŸ„ł
  • @mrspfeffer jeeaaahhh 🎉🎉🎉 hoffe da mit de gruppe goht, den chöntemer nĂ€mli ĂŒberezĂŒgle 😅
  • @LORY i glaub da goht do no nöd..aber me chans am @Admin au vorschlo..was isch denn de Vorteil anre gschlossne Gruppe?
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum