@ALOHA ja, ich weiss dass man die korrekten Begriffe verwenden soll. Aber Scheide/Vagina bezeichnen ja auch nur einen Teil des Geschlechtsorgan... und Vulva klingt halt schon komisch.
@kläffchen ich ha na nie es anders wort ghört weni ehrlich binđ au vulva - ghörtmer das wort ĂŒberhaupt na? Ich glaub da seit ja jede dâscheide. Dh au en frauearzt. Bi mir redet sie immer vode scheide. Bin gspannt uf anderi antworteđł evt hani öbis verpasstđŹ
@ALOHA Scheide bezeichnet ja eigentlich den inneren Teil, Schamlippen, Klitoris sind darin ja nicht enthalten? Und das ist eigentlich das was man ja sieht.
Mini liebe Fraue... leider zeigt das wieder mal meh, wieso es sich lohnt vlt doch mal 20.- meh ine KK z investieređ wehr ja scho fasch echli fraglich wenn mer weni PrĂ€mie zahlt und Zuesatzversichierig und de d KK alles ĂŒbernimmtđ€ verstah euch voll wenn ihr eu ab eune KKs ufregedđđ meine den mine Kommi etzt ned bösđđ»đž
Ja ds stimmt tanja87... i ha mi dazumal vomnĂ€ bekanntĂ€ la beratĂ€ u ersch im nachhinein gmerkt dser Ă€uĂ€ Ă€ deal mit denĂ€ het... u o sĂŒsch nid sehr kompetĂ€nt isch đȘ
Mini liebe Fraue... leider zeigt das wieder mal meh, wieso es sich lohnt vlt doch mal 20.- meh ine KK z investieređ wehr ja scho fasch echli fraglich wenn mer weni PrĂ€mie zahlt und Zuesatzversichierig und de d KK alles ĂŒbernimmtđ€ verstah euch voll wenn ihr eu ab eune KKs ufregedđđ meine den mine Kommi etzt ned bösđđ»đž
Drum zahli pro monet so viel bide swicađ defĂŒr weissi das eich alles immer zahlt isch. Usserd de normali selbstbehaltđđ»đđ»
Wiso sött mÀ eigentlech nur di anatomisch korrÀktÀ begfriff bruchÀ? Ha ds o scho ghört wÀg missbruch aber verstah dr zÀmÀhang nid ganz...
Genau. Wegem missbruch und au verwirrig vode kinde. Ich als erzieherin schwĂ€tz vode scheide. S andere kind vom weggli. Namal es anders vom schnĂ€gg. Namal es anders vom liseli, namal es anders vom pĂŒpli, namal es anders........ das isch sgliche thema mitem verliiile. HĂ€ndli. Köpfli. TĂ€ssli. TĂ€llerli. Löffeliđłđ€šđ au das söttmer nöd sege. Au die typischi babysprach. Soooo viel eltere redet mit de kinde babysprach, obwohls scho 5-6i sindđ Aber schlussentli ischs wie ĂŒberall - jede musses selber wĂŒsseđđ»đ
@twilly đ es git na viel schlimmeri wot eltere erfindet glaubsmerđđ mir hend viel trĂ€ne glache ab de begriff und gschichte wo kinde verzellt hendđŹđ đđ»Das stimmt - wĂ€r eh gueti ideeđ
Also ich weiss ja ned aber wenni im Summer im Tram bin zbsp. Hani minere Grosse au scho gseit âSophie mer gseht sGiigeliâ und sie weiss grad wasi meine. Aber wenni sege wĂŒr âSophie mer gseht dini Scheideâ bini mer sicher lueged LĂŒt wos ghöred automatisch ane.
Ois hends nur ide schuel gseit dass zb kinde wĂŒssed wenn swort scheide und penis gseit wird - dass das intim isch und mer zb bi fremde lĂŒĂŒt ned drĂŒber schwĂ€tze oder sogar ned zeige söll.
Wenn skind de begriff ned kennt - bzw ebe nur schnÀgg etc gseit bechunt.. Und eine/eini seit zeigmer mal dini scheide. Kinde sind gwundrig und wönds mit ihm/ihre ahluege.
Ich wĂŒr mal de kinderarzt frage - evt chönds die gnau erklĂ€re.
PrÀmienverbilligung Kanton AG
Wer hÀt scho Bscheid becho wo im Dezember de Atrag gschickt hÀt?
Mir wartet immerno... echt mĂŒehsam. Am tel hĂ€t sie gseit sie chöng nöd sege wie lang das no gaht, sicher april đ
Mir wartet immerno... echt mĂŒehsam. Am tel hĂ€t sie gseit sie chöng nöd sege wie lang das no gaht, sicher april đ
Bi ois in zĂŒri segets erscht im herbscht ca bscheidđ
Ja mir hend bscheid becho. Han aber mĂŒesse nahfrage und han denn innert 2 tĂ€g d verfĂŒegig im Briefkaste gha
hÀsch den speziell am telefon gfögt obs es schneller chönd bearbeite? oder eifach nur durs nahfröge wie wiit das sind?
Nei ich han eifach nahgfragt und denn isch sie gah nahluege und het gseit ah ja sie dĂŒegi grad d verfĂŒegig uslöse, ich hegs bis endi wucheđ€·đŒââïž
mir sĂ€ged au scheide und penis. ich find es schĂŒtzt kind ih dem sinn wills natĂŒrlich benannt isch und nöd öpis jöö uh herzigs drus macht. es ghört zum körper vo ihne. ich sĂ€g zbsp immer: Ă€xgĂŒsi dun dĂ€ penis no abdröchne, tschuldigung muess numal putze bide scheide.. also immer uf vorwahrnig. ich chum vode demĂ€nz pflĂ€g dĂ€nke das hĂ€t sicher au en iifluss.
min sohn hĂ€t de spitzname schnĂ€ggli, chönt also nie minre tochter ihrere scheide so sĂ€geđđ€Ł
@Adriana aber wenn letscht Johr gwÀchslet hÀt wÀrsch jo be de meiste KK au no e de Karenz vo de Zusatzversicherig. Also esch sicher Àrgerlich, aber besser als gar keini...
Fraue, het die scho mol öpper vo eu usprobiert? Chame die au eifach anstatt Tampons benĂŒtze?đ§ Sit dĂ€ letschte Ss hani sooo mĂŒeh mit Tampons.. đ
@Adriana hesch au scho die ganz schwangerschaft so trochni lippe? Oder eifach nome eze? Mini sind de horror sitt ich schwanger bi und nĂŒt hilft wĂŒrkliđ
@JuNa die Soft-Tampons hani nie usprobiert aber wĂ€r MensTasse öpis fĂŒr dich? Ich vertrĂ€ge normali Tampons au fast nĂŒme. Han richtig schmerze vorallem bim ine/useneh.
Ich ha de Sprung au no gschafft đ„ł das localfamily regt mi tödlich uf! Frage: chameh do ine au gschlosseni gruppe mache? Ha sâlocalfamily nur weg minere gruppe, aber wenns do au goht den löschi di ander App und zĂŒgle mit de mĂ€dels ĂŒbere đ
@JuNa bide menstasse muesch ev chli probiere bis die richtig fĂŒr dich findsch. ich ha dĂ€ ladycup probiert, de hani immer gspĂŒhrt und es isch nöd dicht gsi. ha vo minre schwĂ€gerin no 2anderi zum probiere becho und jetzt mega happy mitem mooncup. dicht, gspĂŒren nöd und chanen 12h drin lahđđ» inetue isch biz ĂŒebigsach aber das hĂ€sch schnĂ€ll drin.
@jara han ez eher sgfĂŒhl isch vu de trochne luft..aber au möglich dass vur ss isch.. @nanu14 ah das gits doch im wuchebett nöd?
Danke oich muess morn unbedingt was go poste @klÀffchen wau soo cool!!!
Ich ha de Sprung au no gschafft đ„ł das localfamily regt mi tödlich uf! Frage: chameh do ine au gschlosseni gruppe mache? Ha sâlocalfamily nur weg minere gruppe, aber wenns do au goht den löschi di ander App und zĂŒgle mit de mĂ€dels ĂŒbere đ
Kommentare
536
906
536
129
790
1,306
129
906
Drum zahli pro monet so viel bide swicađ defĂŒr weissi das eich alles immer zahlt isch. Usserd de normali selbstbehaltđđ»đđ»
906
Genau. Wegem missbruch und au verwirrig vode kinde. Ich als erzieherin schwĂ€tz vode scheide. S andere kind vom weggli. Namal es anders vom schnĂ€gg. Namal es anders vom liseli, namal es anders vom pĂŒpli, namal es anders........ das isch sgliche thema mitem verliiile. HĂ€ndli. Köpfli. TĂ€ssli. TĂ€llerli. Löffeliđłđ€šđ au das söttmer nöd sege. Au die typischi babysprach. Soooo viel eltere redet mit de kinde babysprach, obwohls scho 5-6i sindđ Aber schlussentli ischs wie ĂŒberall - jede musses selber wĂŒsseđđ»đ
790
254
D Concordia het immer alles astandslos zahlt gha.
Pissnelke, psychohygiene?!!! đđ€Łđđ€Łđđ€Ł
129
133
906
356
906
Ois hends nur ide schuel gseit dass zb kinde wĂŒssed wenn swort scheide und penis gseit wird - dass das intim isch und mer zb bi fremde lĂŒĂŒt ned drĂŒber schwĂ€tze oder sogar ned zeige söll.
Wenn skind de begriff ned kennt - bzw ebe nur schnÀgg etc gseit bechunt.. Und eine/eini seit zeigmer mal dini scheide. Kinde sind gwundrig und wönds mit ihm/ihre ahluege.
Ich wĂŒr mal de kinderarzt frage - evt chönds die gnau erklĂ€re.
215
906
Bi ois in zĂŒri segets erscht im herbscht ca bscheidđ
73
Ja mir hend bscheid becho. Han aber mĂŒesse nahfrage und han denn innert 2 tĂ€g d verfĂŒegig im Briefkaste gha
215
73
Nei ich han eifach nahgfragt und denn isch sie gah nahluege und het gseit ah ja sie dĂŒegi grad d verfĂŒegig uslöse, ich hegs bis endi wucheđ€·đŒââïž
184
min sohn hĂ€t de spitzname schnĂ€ggli, chönt also nie minre tochter ihrere scheide so sĂ€geđđ€Ł
42
184
215
114
1,306
50
Die is h super oder allgmein viel vaseline druf tue und emorge isch zmeiste wÀg!
1,306
20
1
73
@Adriana Purelan
78
536
15
536
78
184
184
172
133
0
114
172
184
29
1,306
@nanu14 ah das gits doch im wuchebett nöd?
Danke oich muess morn unbedingt was go poste
@klÀffchen wau soo cool!!!
356
Hehe welcome liebsđ„łđ„łđ„łđ„ł
0
1,306