@Adriana mir hend ĂŒse âpersönliche riichâ i de gschlosseni gruppe đ bzw postet viel privates und pics was mir nöd imene öffentliche fĂŒr jedermann sichtbar machet
Vo derĂ€ Gruppe ha ig garnie mitbecho im Swissmom, resp. Localfamily đ. Heit ihr die denn neu gmacht gha? Oder eini, vo dr Region wo ihr wohnet? Bi ebĂ€ garnĂŒmi aktiv gsi, wells mi so afo aschisse het dört Ă€ne đ
@Vitele nei die gruppe hani scho lĂ€nger, git so viel gruppene miitlerwiile, ich han mit dene mamis wonis âam beschteâ han e privati gruppe grĂŒndet so das mir wĂŒrkli au pics ecc hend chöne poste ohni das es im öffentliche fĂŒr jedermann sichtbar isch. Hani no praktisch gfunde
@Vitele genau da meini, das localfamily hat sâganze swissmom komplett versaut, leeri versprechige und gar nĂŒnt isch gliich wie vorher. Dezue chunt das jetzt en Admin vo de localfamily au i MINERE privati gruppe Admin isch. Verarschig pur
@ALOHA, komisch. Ig ha aber scho einigi KommentĂ€r gschriebe, als 0 đ.
@L O R Y ah cool. Ha ig nit mitbecho und ihr heit rĂ€cht, heit ihr das gmacht đ.
Ah das hani glaub do obe neume glÀse, dass d C... ain worde isch. Hetme denn neui Admin gsuecht oder wie isch sie das worde?
sođđ» musch zitiere den drucke und de chasch antworte. Chasch au nur eis wort markiere zb.
Gaht zurziit aber glaub nur bim iphone - d admin sind dra bide andere das au ihzfĂŒehre
@Avenira@Mirj wĂŒrkli? đ đ aber die Tasse isch jo einiges dicker we en OB. Machts bim useneh nöd weh? Woni no jĂŒnger gsi bi, hani nie Problem gha mit so zĂŒg! Und mittlerwiile grauts mer amel scho vorem jöhrliche gynbsuechđ đ±đ
@Vitele genau da meini, das localfamily hat sâganze swissmom komplett versaut, leeri versprechige und gar nĂŒnt isch gliich wie vorher. Dezue chunt das jetzt en Admin vo de localfamily au i MINERE privati gruppe Admin isch. Verarschig pur
Mich nervet beid App. Irgendwie isch keis me schlau findi. Vorher het mer viel die besser Ăbersicht gha. Bin au nĂŒmm so online wells voll nĂŒmm sglich isch.
@Mirj@Aveniraheit ihr per Zuefall Ă€ Spirale dinne? Ig liebĂ€ugle ebĂ€ au scho lang mitere Menstasse. Aber ig ha d Kupferspirale. Und denn ha i ebĂ€ mol glĂ€se, dass me denn nit jedi Tasse dörf nĂ€. Und i dr Johreskontrolle ha ig das vor churzem grad vergĂ€sse z froge. OB vertrag ig scho immer no guet, aber brich Super und muess es nach ca 2-3 h scho wĂ€chsle. Vor de AS ha ig d Minis gha und hĂ€tt die oh i Problem dr ganzi Tag chönte dinne loh đ . Das störrt mi ebĂ€, das stĂ€ndige wĂ€chsle đ€š
Ich ha de Sprung au no gschafft đ„ł das localfamily regt mi tödlich uf! Frage: chameh do ine au gschlosseni gruppe mache? Ha sâlocalfamily nur weg minere gruppe, aber wenns do au goht den löschi di ander App und zĂŒgle mit de mĂ€dels ĂŒbere đ
@ Lory so viels mir isch chamer mit mehrere lĂŒĂŒt ime chat schriebe..... đ
@JuNa nei die isch ja us ganz weichem medizinischem Silikon. Ich han voralem Problem gha das de Tampon wie ztroche gsi isch und deswege schmerze bereitet het. đ€·ââïžđ
Sali zemme
Ich suche folgende kleider und schuhe im raum winterthur :
-regenjacke und hose ungefĂŒttert im 98
-uv-oberteil und ev hose im 92/98
-sandalen im 22/23
-halbschuhe im 23
-gummistiefel im 22
-balerinas mit riemchen,nicht zu kitschigđ im 22/23
Bitte macht mir doch angebote mit preisvorstellung und foto und bei interesse werde ich mich meldenđđ
@JuNa au sâuseneh isch ĂŒebigsach. mitem ladycup hanis immer unahgnehm empfunde aber mitem neuĂ€ ischs keis problem. sâmaterial isch schön weich und passt sich dinre scheide ah, durchs vakuum ischs dicht und tasse isch gnueg gross dases guet bis zu 12h chasch drinn lah. @Vitele schön dich da ztrĂ€ffe! đ hmm mite spirale hani kei erfahrig, meintis aber au mer sötts nöd ha, da sie durs vakuum cha verschiebt werde. lĂŒĂŒt doch am FA ah zum nahfrage
Kommentare
0
356
Jaaaa ich hoffes ebe auđđđ wĂ€ri scho cool denn hĂ€ttemer eusi Gruppe wiederđ„łđ„łđ„łđ„°
356
Mir hend uf local e Gruppe gha wo mer au Fotis vo eus postet hend oder sust privati Sache wo mer ned allne hend welle zeige. đ
1,306
1,306
536
Habe heute an euch gedacht - habe mir einen neuen Rock zugelegt đ
356
Nei ned alliđ
0
0
536
906
1,306
0
0
0
@L O R Y ah cool. Ha ig nit mitbecho und ihr heit rĂ€cht, heit ihr das gmacht đ.
Ah das hani glaub do obe neume glÀse, dass d C... ain worde isch. Hetme denn neui Admin gsuecht oder wie isch sie das worde?
906
Weiss au nedđ evt isch zahl uf dim profil aktuell?
0
906
Gaht zurziit aber glaub nur bim iphone - d admin sind dra bide andere das au ihzfĂŒehre
0
114
0
Merci đ
58
Mich nervet beid App. Irgendwie isch keis me schlau findi. Vorher het mer viel die besser Ăbersicht gha. Bin au nĂŒmm so online wells voll nĂŒmm sglich isch.
0
906
0
Hö? DĂ€mfall chönt sich jede i jedere Gruppe als Admin eifach so itrage? đ±oh jössis.
0
237
@ Lory so viels mir isch chamer mit mehrere lĂŒĂŒt ime chat schriebe..... đ
1,306
15
73
1
1,306
172
172
1
1,306
142
Ich suche folgende kleider und schuhe im raum winterthur :
-regenjacke und hose ungefĂŒttert im 98
-uv-oberteil und ev hose im 92/98
-sandalen im 22/23
-halbschuhe im 23
-gummistiefel im 22
-balerinas mit riemchen,nicht zu kitschigđ im 22/23
Bitte macht mir doch angebote mit preisvorstellung und foto und bei interesse werde ich mich meldenđđ
29
184
251
84
217
217
129
184
0
159
333
1,306