SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1363739414295

Kommentare

• @Adriana mir hend ĂŒse „persönliche riich“ i de gschlosseni gruppe 😅 bzw postet viel privates und pics was mir nöd imene öffentliche fĂŒr jedermann sichtbar machet
  • L O R Y schrieb: »
    L O R Y schrieb: »
    jeeaaahhh 🎉🎉🎉 hoffe da mit de gruppe goht, den chöntemer nĂ€mli ĂŒberezĂŒgle 😅

Jaaaa ich hoffes ebe au😄😄😄 wĂ€ri scho cool denn hĂ€ttemer eusi Gruppe wiederđŸ„łđŸ„łđŸ„łđŸ„°
  • Adriana schrieb: »
    @LORY i glaub da goht do no nöd..aber me chans am @Admin au vorschlo..was isch denn de Vorteil anre gschlossne Gruppe?

Mir hend uf local e Gruppe gha wo mer au Fotis vo eus postet hend oder sust privati Sache wo mer ned allne hend welle zeige. 😊
  • @LORY ach so..ja guet das verstohmi 😊
  • kenned denn ihr oi persönlich?
  • @L O R Y welcome.

Habe heute an euch gedacht - habe mir einen neuen Rock zugelegt 😀
  • Adriana schrieb: »
    kenned denn ihr oi persönlich?

Nei ned alli😄
  • Vo derĂ€ Gruppe ha ig garnie mitbecho im Swissmom, resp. Localfamily 🙂. Heit ihr die denn neu gmacht gha? Oder eini, vo dr Region wo ihr wohnet? Bi ebĂ€ garnĂŒmi aktiv gsi, wells mi so afo aschisse het dört Ă€ne 😜
  • Was bedĂŒtet die Sprochblose, unger mim Name? Ig ha dört Ă€ 0. Angeri Ă€ Zahl. đŸ€”
  • Buhuu, ich hatte die letzte Frage falsch im Blicklivequiz 😓
  • @Vitele das sind dahzahl kommentĂ€r wot gschriebe hesch.
  • @Vitele weli Gruppe?
  • @Vitele nei die gruppe hani scho lĂ€nger, git so viel gruppene miitlerwiile, ich han mit dene mamis wonis „am beschte“ han e privati gruppe grĂŒndet so das mir wĂŒrkli au pics ecc hend chöne poste ohni das es im öffentliche fĂŒr jedermann sichtbar isch. Hani no praktisch gfunde
  • @Vitele genau da meini, das localfamily hat s‘ganze swissmom komplett versaut, leeri versprechige und gar nĂŒnt isch gliich wie vorher. Dezue chunt das jetzt en Admin vo de localfamily au i MINERE privati gruppe Admin isch. Verarschig pur
  • @ALOHA, komisch. Ig ha aber scho einigi KommentĂ€r gschriebe, als 0 😉.

@L O R Y ah cool. Ha ig nit mitbecho und ihr heit rĂ€cht, heit ihr das gmacht 🙂.
    Ah das hani glaub do obe neume glÀse, dass d C... ain worde isch. Hetme denn neui Admin gsuecht oder wie isch sie das worde?
  • Vitele schrieb: »
    @ALOHA, komisch. Ig ha aber scho einigi KommentĂ€r gschriebe, als 0 😉

Weiss au ned😅 evt isch zahl uf dim profil aktuell?
  • @ALOHA und wie hesch du mir jetzt Antwort gĂ€, dass links dĂ€ Balke isch und nur dĂ€ Usschnitt mit dr Antwort a di? 😅
  • c85ab950-45ca-11e9-b686-8bce9f248be3.jpeg sođŸ‘đŸ» musch zitiere den drucke und de chasch antworte. Chasch au nur eis wort markiere zb.
    Gaht zurziit aber glaub nur bim iphone - d admin sind dra bide andere das au ihzfĂŒehre
  • @Vitele genau das isches, sie hend sich selber und ohni vorwarne sich als Admin i de gruppe itreiht 😏
  • @Avenira @Mirj wĂŒrkli? 😅🙈 aber die Tasse isch jo einiges dicker we en OB. Machts bim useneh nöd weh? Woni no jĂŒnger gsi bi, hani nie Problem gha mit so zĂŒg! Und mittlerwiile grauts mer amel scho vorem jöhrliche gynbsuechđŸ˜…đŸ˜±đŸ™„
  • ALOHA schrieb: »
    sođŸ‘đŸ»

Merci 😀
    @Vitele genau da meini, das localfamily hat s‘ganze swissmom komplett versaut, leeri versprechige und gar nĂŒnt isch gliich wie vorher. Dezue chunt das jetzt en Admin vo de localfamily au i MINERE privati gruppe Admin isch. Verarschig pur

Mich nervet beid App. Irgendwie isch keis me schlau findi. Vorher het mer viel die besser Übersicht gha. Bin au nĂŒmm so online wells voll nĂŒmm sglich isch.
  • Fast klappt 🙈
  • TopđŸ‘ŒđŸ»đŸ‘đŸ»
    @Vitele genau das isches, sie hend sich selber und ohni vorwarne sich als Admin i de gruppe itreiht 😏

Hö? DĂ€mfall chönt sich jede i jedere Gruppe als Admin eifach so itrage? đŸ˜±oh jössis.
  • @Mirj@Avenira heit ihr per Zuefall Ă€ Spirale dinne? Ig liebĂ€ugle ebĂ€ au scho lang mitere Menstasse. Aber ig ha d Kupferspirale. Und denn ha i ebĂ€ mol glĂ€se, dass me denn nit jedi Tasse dörf nĂ€. Und i dr Johreskontrolle ha ig das vor churzem grad vergĂ€sse z froge. OB vertrag ig scho immer no guet, aber brich Super und muess es nach ca 2-3 h scho wĂ€chsle. Vor de AS ha ig d Minis gha und hĂ€tt die oh i Problem dr ganzi Tag chönte dinne loh 😅. Das störrt mi ebĂ€, das stĂ€ndige wĂ€chsle đŸ€š
    Ich ha de Sprung au no gschafft đŸ„ł das localfamily regt mi tödlich uf! Frage: chameh do ine au gschlosseni gruppe mache? Ha s‘localfamily nur weg minere gruppe, aber wenns do au goht den löschi di ander App und zĂŒgle mit de mĂ€dels ĂŒbere 😜

@ Lory so viels mir isch chamer mit mehrere lĂŒĂŒt ime chat schriebe..... 😊
  • @Bawa@Lory me mue glaub une ufs briefli aso private nachricht denn ufs plus klicke und denn chasch alli nĂ€me ifĂŒege
  • @admins i chume jetzt neu au immer mails ĂŒber obwohl is usgschalte ha
    Admin
  • @Adriana ja genau😅 finde git aber nĂŒt bessers fĂŒrd lippe. Mer chans fĂŒr ganz viel bruche
  • @lory jeee bisch jetzt au da. Aber bin da no weniger online😂 nur ab und zue wenn ich grad zit han.😅
  • Het öbert vu oi Magnesiumtablette woner wĂŒrd mit Sachet tĂŒschlĂ€?
  • @JuNa nei die isch ja us ganz weichem medizinischem Silikon. Ich han voralem Problem gha das de Tampon wie ztroche gsi isch und deswege schmerze bereitet het. đŸ€·â€â™€ïžđŸ˜…
  • @Vitele Nei da chani der leider ned wiiter helfe. đŸ€·â€â™€ïž Han no nie e Spirale gha und jetzt bini eh gad Schwanger... 😅😊
  • Han e frog gstellt mitem titel mami phase.. bitte helfed mirđŸ€—â€đŸ‘€
  • chamer do ez inzwĂŒsche itrĂ€g woni selber gmacht han lösche? z.b. ide flohmi gruppe wenni was han chöne verkaufe?
  • Sali zemme
    Ich suche folgende kleider und schuhe im raum winterthur :

-regenjacke und hose ungefĂŒttert im 98
    -uv-oberteil und ev hose im 92/98
    -sandalen im 22/23
    -halbschuhe im 23
    -gummistiefel im 22
    -balerinas mit riemchen,nicht zu kitschig😉 im 22/23

Bitte macht mir doch angebote mit preisvorstellung und foto und bei interesse werde ich mich melden😊😉
  • Cha das no öper bruche? Esch nor no 1 Packig, aber ungöffnet. Schad zum wegschmeisse... b2138890-45e6-11e9-b512-99a97b0cdf3d.jpegb2ee3120-45e6-11e9-b512-99a97b0cdf3d.jpeg
  • @JuNa au s‘useneh isch ĂŒebigsach. mitem ladycup hanis immer unahgnehm empfunde aber mitem neuĂ€ ischs keis problem. s‘material isch schön weich und passt sich dinre scheide ah, durchs vakuum ischs dicht und tasse isch gnueg gross dases guet bis zu 12h chasch drinn lah. @Vitele schön dich da ztrĂ€ffe! 😍 hmm mite spirale hani kei erfahrig, meintis aber au mer sötts nöd ha, da sie durs vakuum cha verschiebt werde. lĂŒĂŒt doch am FA ah zum nahfrage
  • @kläffchen mer hend wuscheli gseit
  • Chame öppis mache wenn d chiinder ĂŒber chnĂŒ weh klage? Ich nim a si het e wachstumsschub🙃
  • @sorriso magnesium hilft doch đŸ™‚đŸ€”
  • wie putzen ihr d Halsfalte vo euerne Babys?? 😄
  • @sArA91 ha aubes eifach es nuscheli mit lauwarmem wasser gno
  • @sArA91 Ă€ stabwindle (eiwĂ€g tĂŒechli) mit warmem wasser und oliveöl
  • Oh supi danke eu, probiers mol mitem Chat und wenns klappet zĂŒglemer ĂŒbere đŸ€Ș
  • @Admin wĂ€rs möglich d Mails bi mir abstelle? Dangge scheen!
  • @Jeanine: das chasch sĂ€uber i dĂ€ IstelligĂ€ 👍
  • @Jeaninne musch via Homepage
  • chamer öbert sege was der Unterschied zwĂŒsched half buckle und full buckle isch bi de tragene?
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum