Hoi zeme
Isch scho mal öper 6 Monet und meh mit
Chind go reise? Mir würed gern nächst Jahr 6-9 Monet wegga. Ich bevorzuge Europa momentan eifach weg de Reiseziit wo besser passt denn.
Wie isch das mitem Chindsgi? Mini Grossi chunt de Summer in erste.. Chamer d Chind problemlos useneh? Muess sege sie isch extrem wiit, schriebt scho viel allei etc. Und de KiA meint sie cha locker denn wieder iistiege ohni zrugg zstuft zwärde.. und mer dörf ja Homeschooling mache was mer mache würed. S Baby isch denn au scho fast 2..
Falls öper go reise isch, mit was hend ihr pro Tag grechnet? A Chöschte.
Mir hend en Bus kauft und lönd de umbaue also simer di meisti Ziit denn im Bus au am schlafe etc.
Danke eu😊🥰
Kommentare
57
Mir händ e längeri Australie-Reis gmacht, aber nid würklich es Tagesbuget gha. Wenn de mit de CH-Läbenschöschte rächnisch, bisch relativ guet drin.
Wies in dr Schuel isch, zum s‘Chind für länger useznäh, weiss ich nid, aber mir händ im Chindergarte kei Problem gha, öise isch au rächt wit. Mir händ kei Uflage becho!
Bin denn gspannt uf din Bricht😉
356
Wie alt isch eues Chind denn gsi?😊 Ja min Maa wür gern Panamericana mache aber ich lieber Europa🥰
57
Öisi Buebe sind 5.5 und fascht 3 Joor alt gsi, das het öis zimlich es guets Alter dunkt. Min Maa isch grad zwüsche zwei Jobs gsi, und drum hets sich für öis abote, letschte Herbscht z‘gah. Ab em Summer mit dr Schuel wirds sicher schwiriger mit us em Unterricht näh....
Vil Spass bim plane😉
356
57
Dir händ jo hetz no schön Zyt zum plane. Aber ich verstand, das chünde und d‘Wohnig ufgäh e grosse Schritt isch. Aber die Möglichkeit, jetz mit de Chind so e Reis z‘mache isch ebe scho mega toll und chunnt so gli nüm😏
57
@mrspfefferSorry, han vergässe dich azklicke, dass dus au gsehsch🙈
356
Ja irgendwie hani eifach Schiss aber mir hätted ja en Unterschlupf und min Maa findet bi 100% i sim Beriich wahrschinlich schnell e Stell. Hend ihr dWohnig bhalte gha? Und din Maa hett di neui Stell scho in Ussicht gha? Sorry wenns zprivat isch aber ich bruch chlo guets zuerede🙈😅
356
57
Min Maa get denn no kei Stell in Ussicht gha, aber nach dr Reis au no chli Zyt gha zum sueche. Mir fange jetz beidi im April wider ah....
Öises Huus hämer leer gloh und es isch eifach immer wider öpper go luege, Briefchaschte lääre und so. Mir sind aber au nid ganz so lang furt gsi...
Was schafft denn din Maa?
356
1
356
1
271
356
271
271
356
271
271