Hi alle, heute Nacht gibt es ev. kurz eine Server-Downtime. Wir spielen ein kleines Update ein um kommende Woche Verbesserungen an der App vorzunehmen.
Uups...sorry fĂŒr den Mehrfach-Post. @Admin ĂŒber die App habe ich eine Fehlermeldung beim posten erhalten und erst ĂŒbers Web gesehen, dass es doch geklappt hat.
Mamaâs; könnt ihr mir berichten, wie sich Senkwehen anfĂŒhlen (inkl. Nebenwirkungen)? Meine 1. SS liegt zu lange zurĂŒck, kann mich nicht erinnern đ
Kennt öpert mail addy no vo de Martina vo glariis wo OsternĂ€scht neihe tuet?? đŹ ich warte scho mega lang uf die und zahlt hanis au scho đł hoffe öpert vo eu weis wer ich meine.....
@schildchrötlimel ig ha eifach immer ume Ă€ herte buch gha u es ziehe gĂ€ge abe! Aber nie lang... bi beidne hani ds um di 33-34 wuche gha! Mit magnesium und bade isches aube weg gange..
@Admin guten morgen
es scheint als gibt es ein problem mit senden von eintrĂ€gen...wenn man was schreibt und auf senden klickt passiert nichts..viele drĂŒcken dann mehrmals und es erscheint dann mehrmals. es sendet die nachricht erst wenn man wieder zurĂŒck geht
wĂ€r het daheime so vorhangschine wo die normale klipp nit ine gön? Ich ha kei ahnig was das fĂŒrtigi sötte si ich ha an allne die normale klick riegeliđ
Poah.. ih mir sprudlets. Mini agressione.. huiuiuiiiiii. Min mah schnarchlet als mĂŒsster en wettbewerb gĂŒnne. Ha schön krösst - zĂ€gg wach. Cha ned eifach wider ihschlafe. Das wird eh lĂ€ssigi nacht ufm sofađ« dreij echt dure. Jedi verdammti nacht ischs etz.
@ALOHA denn wĂŒrd ich glaub em Maa sĂ€ge, er mĂŒssi uf em Sofa oder GĂ€schtebett go pfuse! Schliesslich bisch du schwangerđIch hoff, du hesch glich no chli chönne schlofe?!
@ALOHA mi Maa pfuset seeehr oft ufm Sofa (wĂ€ge dĂ€m đ). U di schlaflose NĂ€cht wirsch leider no es Ziitli ha đ (bi 38 SSW u jedi Nacht mehreri Stund hellwach - u ab nĂ€chschter Wuche hautet mi de sâBB wach đ)
@ALOHA ds wird im fall nid besser! HĂ€t mi maa ihr ss chönne erschlahâ er schnarchlet itz zwar immer no aber itz störts mi nĂŒm sođ€Ș u ja ig wĂŒrd ihn ou usquartiere wen es gĂ€stezimmer hesch dört dri wĂŒ uf duur ufem sofa isch Ă€uĂ€ ou ke lösigđ
Ăbertrib ich ???
Mis chind esch 2
mer wend set lÀngerem weder es chind und wenn öper frogt sÀge mer das au so
Mini Schwimu scho mehrmals adĂŒtige gmacht met bloss ned jetzt scho weder schwanger werde. De best het sie gseit hoffentlich besch ned schwanger. Chönt raste. Schwögeri hets de probiert guet rede ud gmeint ja sie well nur ned das du den metem ganze stress nur liedisch.
Ha letscht jahr e fehlgeburt gah und das weiss niemmert nur min mah und ich..drum rasti natĂŒrli be so ussage no meh us. Aber nichts desto trotz verstohni ned wie mer so en ussag cha mache, anstatt sĂ€ge ja hoffentli klappets wörds euch gönne oder so öpis..scho bem erste hemmer gmerkt das sie ned erfreut gse esch well mer ja zjung send ud kei ahnig hend vom lĂ€be (30gi)
Ăbertrib ich ???
Mis chind esch 2
Mini Schwimu scho mehrmals adĂŒtige gmacht met bloss ned jetzt scho weder schwanger werde. De best het sie gseit hoffentlich besch ned schwanger. Chönt raste. Schwögeri hets de probiert guet rede ud gmeint ja sie well nur ned das du den metem ganze stress nur liedisch.
Ha letscht jahr e fehlgeburt gah und das weiss niemmert nur min mah und ich..drum rasti natĂŒrli be so ussage no meh us. Aber nichts desto trotz verstohni ned wie mer so en ussag cha mache, anstatt sĂ€ge ja hoffentli klappets wörds euch gönne oder so öpis..scho bem erste hemmer gmerkt das sie ned erfreut gse esch well mer ja zjung send ud kei ahnig hend vom lĂ€be (30gi)
Mega frech. Vorallem isch dis kind ja scho 2 und ned 6mönet oder jĂŒnger. WĂŒri ignoriere und sege passt so wies fĂŒr eus passt punkt
Ăbertrib ich ???
Mis chind esch 2
đłđłgaht garned! Gaht niemert öis a wenn ihr es zweits chind wennd! Er isch ja scho zwei also bitte. Mine wird 18mt alt sie wenn sis schwösterli ufd wĂ€lt chunt da het mer eine mĂŒsse cho mit sonere antwort heđ” und mit 30gi no unerfahre fundi gad de negsti hammerđ€ŠđŒââïž wĂ€nn het denn sie ihres ersti becho frĂŒhener isch mer ja mit 30 scho ultra spat drah gsi da isch mer eher 20gi gsi oder
Kommentare
55
25
21
356
0
38
Mega schöne nameđ
25
@linaaa dankeschön đ
1
409
56
Mir hĂ€nd Ă€ Svenja đ
1,306
781
1,306
1,306
906
906
536
356
1,306
164
164
297
781
237
237
356
0
Haha mein mann ist den gerade fluchend am
Aufbauen đ€Łđ
164
84
184
1,306
es scheint als gibt es ein problem mit senden von eintrĂ€gen...wenn man was schreibt und auf senden klickt passiert nichts..viele drĂŒcken dann mehrmals und es erscheint dann mehrmals. es sendet die nachricht erst wenn man wieder zurĂŒck geht
84
56
184
10
356
237
10
906
57
781
Toi toi toi đđ
184
19
Mis chind esch 2
2
Chome jetzt do au no go inegĂŒxle, bi local chont me fast kei antwortete me öber well fast all do ine zöglet sendđ
wönsche allne en schöne und sonnige wochestartâïž
906
0
Mega frech. Vorallem isch dis kind ja scho 2 und ned 6mönet oder jĂŒnger. WĂŒri ignoriere und sege passt so wies fĂŒr eus passt punkt
0
0
0
337
đłđłgaht garned! Gaht niemert öis a wenn ihr es zweits chind wennd! Er isch ja scho zwei also bitte. Mine wird 18mt alt sie wenn sis schwösterli ufd wĂ€lt chunt da het mer eine mĂŒsse cho mit sonere antwort heđ” und mit 30gi no unerfahre fundi gad de negsti hammerđ€ŠđŒââïž wĂ€nn het denn sie ihres ersti becho frĂŒhener isch mer ja mit 30 scho ultra spat drah gsi da isch mer eher 20gi gsi oder