Mir hei nach üsere Hochzyt im Januar grad üsi Flitterwuche buechet. Natürlich nonid schwanger! Miami und ab dört Krützfahrt nach Jamaika, Mexiko, Cayman Islands und Bahamans. Mir freue üs scho sehr aber dür mehreri Lüt mache mir üs jez doch recht Sorge! Es geit ume Zika Virus wo vor 3 Jahr so aktiv isch gsi..... Flug annuliere wird sehr schwer, Krützfahrt no eher möglich!
Was würdet ihr mache? Wär zum Zytpunkt vor Reis ir 15ssw.
Isch das hüt zu Tags no gfährlich? Im Internet stoht nid viel... Si haut schono Risiko-Länder!
Kommentare
356
356
356
356
132
356
906
Ha bezüglich ferie mitm FA au drüber gschwätzt (ide 7. ssw). Hetet oisi hochziitsreis au wele mache.. hend aber alles verschobe.
Sie het ois dezue grate.. obwohlmers nie zu 100% weiss. Sie het ois gfrage was wichtiger isch - d’reis oder skind..
Nach dere frag hemer ois au gfrage wieso mir überhaupt drüber no nahdenket😅
Schlussentli münd ihr das entscheide, ob oii das risiko wert isch. Ich chönts scho gar ned gnüsse wili immer schiess het.
132
906
Und wener gah wend, trotzdem schöni ferie☀️
132
906
271
271
271
132
249
271
10
132
249
Umstorniere machets sicher no gern, wend ihne erklärsch das schwanger bisch und alles mache wetsch damit dim baby nüüt passiert
906
40
271
51
132
56
Wegem Zika findis chli krass z sägä, entweder oder. Ig persönlich bi ir ssw 8 uf Bali. Si üsi Flitterwuchä gsy. S muess jede säuber wüsse u wed di nid wohl füehlsch, machsch das guet wed uf di losisch☺️
Mir gö jedes Jahr uf Hurghada u i ha ä wegere Vorerkrankig ä empfindlichä Mage. Ha i all denä Jahr no nie Problem gha wegem Ässä in Ägypte. Hei o ä guete Fründ dert wo Reiseleiter isch u üs Uskunft git vo ganz vilnä CH und DE Touriste beträffend Ässä etc.
Wo dir o härä göt, wünschä euch schöni Flitterwuchä🥰
132
Das isch eso, jede muess für sich wüsse, i denke eifach i bi zu ängstlich
Ahhh cool, auso würsch du ohni Problem us Schwangeri nach Ägypte reise? Wo bisch de scho gsi, i wellem Hotel?
3
356
132
356
mir macht hitz ned viel us, will mer go bade chan. Aber wennd sust müeh hesch, denn ischs sicher ned so agnehm.
56
Gseh da kes Problem☺️ i würd mi für di Ferie eifach eher ufs Hotel begränze u nid grad Stundelang no mitem Outo nöimä härä fahre (üse Fründ us Ägypte het üs gseit, dass di schwangere Froue dert, nüm wit Outofahre weg de Schlaglöcher uf de Strasse)☺️Kennä mi nur in Hurghada mit de Hotels guet us. Z absolut Beste findi z Albatros Palace (Achtung s het ganz viu Albatros Hotels). E rise Uswahl a Ässä u bis iz hanis dert am Beste gfunde. Sisch hammer schön dert🥰 u es isch o rächt nöch vom Flughafe. Im Beach Albatros simer o sehr z fride gsy u z neue Steigenberger Resort isch o cool, aber da sisi no recht am boue☺️
56
132
Dr Flug isch anschinend nid deckt!!!! Jez simr üs am überlege, ä Road Trip zmache, vo Miami us nach Orlando. Dört hets au super cooli sache zum aluege und unterwegs au schöni Stränd.
Ich überhaupt nid das, wo mir hei wöue! Aber sicher es Erlebnis wärt, womr niemeh würde vergesse....
56
Das tönt doch o guät. Mir si im 2015 o es paar Täg in Miami gsy u när nach Key-West-Orlando-Cape Coral (dert heimer e Ville gmietet). Dir wärdet sicher tolli Sache erläbä in Florida🌴☺️
132
56
Mir het Key-West guet gfalle. In Orlando simer im Wyndhand Grand Resort gsy 3 Nächt u si vo dert i di verschidnigä Pärk. In Cape Coral heimer zum Hus no es Boot gmietet u si zu de verschidnige Inslä. Schüsch simer i grossi Outlets oder no zur NASA. Schüsch heimers mehrheitlich gmüetlich gno☺️
132
Dir heit aber mega viel gmacht für i 2 wuche. Mir si 12 Täg dört und mi dünkts chume mitem plane niene häre... Alles isch zu knapp irgendwie... Siter im Disney gsi? Die grosse Outlets si de wo? Nasa isch spannend gsi?
56
132
56