Uiiiii mamis😍 ich muss mal mini froiiid mit oii teile..
Ich bi so glücklich❤️ bin ih zwei täg bereits im 6.❗️ monet schwanger😱😱 jaaaaaa, so schnell isch ziit glaub na nie gloffe😅Es isch sones schöns gfühl schwanger zsii.. ha nur immer derfe lese wies allne andere gaht und jetzt derfis selber erlebe😍 ich gseh zwar ned schwanger us aber🤷🏼♀️ ich gspür de chli jetzt immer meh😍 au wens nur gaaaaanz fiin isch und weni ruhig liege.
Ich hoffe so sehr das de babyboy gsund isch und mir en wunderbare start zeme is neue lebe hend.
Es chömed zwar au immer meh ängscht..😳
Wie gahts oii mitschwangere scho? Sinder scho fliessig ade kinderzimmer dra? Was münder na alles bsorge?
Wet nix vergesse zposchte oder nach de geburt na allne sache nahsekle😅 aber ich glaub swichtigschte hemer:
En kinderwage
Autositz inkl isofix (bruchet aber na en zweite isofix)
Bettli
Wickeltisch
Kleider hemer au en teil
Windle machemer den slillydoo abo
Langsam fühli mi fascht gstresst😂 wili immer denkt ha ich bi zfrüeh dra - muss nachli warte. ZÄGG ischer den da😅
Kommentare
1,306
906
stimmt😱 de warti demfall mal. Han vo lillydoo zum glück es pack 1,2,3,4 übercho zum probiere😅 de gsehni schnell obers vertreit.
En zweite isofix, wilmer zwei 🚗 hend
356
906
Coop kenni ned, muss den chli probiere. Hoffe das lillydoo gaht😅👌🏻
79
Ich glaub mir hend au scho s'Nötigste.. sZimmer isch sit letscht Wuche au scho guet iigrechtet. Jetzt warte mer no uf Babybettmatratze und de Stillsessel müemer no bim Mami hole. Und denn hemmer no sooooovell Chleidli gschenkt becho. Die müemer no all dure luege und denn wäsche und iruume 🤪
Mis Ziel isch bis endi Juni parat zsii und denn ab id Berge bis denn eusi Chlii s'gfühl het sie wott jetzt uf d'Welt cho ☺️ i hoffe, dass i so amene heisse Summer biz chan entfliehe 😅
För d'Windle wott i no en Stoffwindleberatig mache und denn am Afang mit eme Testpaket starte und usprobiere. Wenns denn ned klappt luege mer wiiters
906
906
Kleidli ihruhme hani ebe au überleit, aber isch das ned nochli früeh?😅 has etz ih seck. Wartet bis gwäsche werdet🙊
Ned schlecht - stoffwindle😳 was bewegt dich dezue mit stoffwindle zwickle? Isch das ned viel ufwändiger😷?
356
906
1
184
159
Konderzimmer usruume🙄 zum
Glygg mien mir denn nume no ufstelle und so.
Aabr ich ha d gfyhl es isch mega schnell umegange die achwamgerschaft!! Gniess es, so lang dr buuch noni in weg kunnt😂😉 und denn magsch d sache mache, ich merk langsam was alles nym goht🙈
356
Aber jetz chaufi mal die neue Pure Protection. Han scho dFüechttüechli us dere Serie und sind super
79
Weg de Stoffwindle: ich find ergendwie, dass ichs muess probiere, de Umwelt z'lieb. Wenns guet klappt isch super und wenn nöd, han i gaaaanz schnell Wegwerfwindle postet. ☺️
184
1
906
906
3
0
70
906
Min wunsch isch ebe ambulant gebäre. Demfall wirdis schono bruche😳😅
906
62
906
Ouuu😅😂 herrlich. Mir düend die manne immer leid wo OBs poschte münd. Ratlos vor dem gstell stönd😂😂😂
42
64
906
153
Bindä eifach us Watte ke plasifizierti u ohni Parfum
64
184
906
184
337
Ouu ja das hani au gmacht😂😂👍🏼
70
251
172
906
@Avenira genau ja. Ich gahne ih 2-3 wuche gad wider🙊 den mussi demfall vo dene poschte👍🏻 danke diir. Ha für de dm scho eh grossi lischte für babysache😅👌🏻👍🏻
172
906
Ich find dhomepage super woni bewertige lese chan was super isch🙊😅👍🏻
906
64
Ich ha alles chöne vom spital heineh und het eigentlich alles super glanget (ussert stillilage hani no müesse go chaufe).
906
So hanis und muss nacher nüm nahrenne. Wenis ned bruch ischmer au recht😬👍🏻 de chanis verschenke.
64
172
Finds mega han au wele Ambulant gebäre. Het leider 2x ned klappet. 🙄😅 Wobi nachem Kaiserschnitt bini au nach 24h hei. 😂 Jetzt bim zweite mit de geburtsverletzige und Familiebett Zimmer simmer den 2 Täg blibe. Würd sofort ambulant gebähre wend geburt normal verlauft. Viel meh Privatsphäre und mit ere guete Hebamme perfekt. Hebamme bringt der natürlich au no sache hei wen öpis fehlt. Ich han vom Spital emel ned gnueg becho oder resp. viel bediened sich halt au eifach was ich ned gmacht han. Bis uf die wäschbare Netzunterhose und Fläsche zum spüele hani vom Spital nüt mitgnoh. 🤷♀️
Aja und fallsd ned chasch Ambulant gebähre chani der Familiezimmer mega empfehle. 😁 Wenigstens es bitzeli meh wie dihei.
64
906
😬😬 vilicht ischs au eh wunschvorstellig. Mal luege. Kenns ja ned🤷🏼♀️😅 Aber kei bock uf de stress im spital. Und ha eh super hebamme. Min mah het au 3-4 wuche ferie😅👍🏻 ich gsehs de wies lauft.
@Avenira oh nei so schad. Ich hoffe vo herze dases klappt. En kaiserschnitt wär de horror für mich😓 aber wenmer nach 24h hei cha🙏🏻 kollegin isch ganzi 4 täg jm spital gsi. Horror.
Genau - mini fraueärztin hets gnau wie du gseit. Wemer eh geniali hebamme het ischs keis problem. Au stille klappi bi viele fraue einiges besser wie im spital😅 wieso au immer🙊 evt wilmer meh ruhe het und ned drischnurret😂 kei ahnig🙊
Ich glaub es familiezimmer hets ebe det ned woni wet😬 chan nedmal zu 100% es privatszimmer ha. Das isch wieso ich au so angscht ha dasi im spital bliibe muss😂 au weni als halbprivati drufzahle wür. Wenn die private zimmer bsetzt sind🤷🏼♀️ isch verbii für mich🤭 dra glaube dases klappt🙏🏻🙏🏻
172
906
64
Hupps ja demfall scho. Chasch ja mal nahfröge. Eus hends würklich gseit gha, dass mer alles was mer abrucht hend chönnd mitneh und wenn mer vo öpisem no meh wennd chömmers säge. Drum hani denkt ich wiis dich drufhi, nöd dass mega viel geld usgisch und am endi chunsch alles mitüber